Jump to content

Wykłon silnika alpha 1500


Recommended Posts

Witam Brać!

Pelikan Alpha 1500 po przejściach wrócił do gry i mam problem.

W locie ślizgowym bez silnika pięknie leci, bez pompowania, na trymerach około zera.

Na silniku straszliwie zadziera do góry muszę go cały czas dusić do dołu, mimo że trymerem pojechałem maksymalnie .

Pytanie:

Powinienem silnik wychylić do góry czy do dołu.

Wg mnie do góry by zmniejszyć kąt między osią silnika a cięciwą skrzydła, ale gdzieś przeczytałem że zwiększyć wykłon silnika w dół.

Oczywiście najprościej sprawdzić , ale jeśli ktoś wie napewno to będę wdzięczny.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jeśli cos to skłon silnika w dół.

Coś bedzie lepiej ale cuców się nie spodziewaj. Można sie do tego przyzwyczaić ;) można by rzec że ten typ tak ma.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odzew. Może i to normalne, ale za jego młodości było znacznie lepiej, przy locie na silniku wystarczyło 3 ząbki trymera a teraz cały zakres nie wystarcza.

Link to comment
Share on other sites

Patrząc na zdjęcia ,wydaję mi się ,żę skłon jest prawidłowy , prawie taki sam jak oryginalnie.

Więc myślę ,żę problem leży w środku ciężkości. Podeprzyj palcami w pełni wyposażony do lotu model na skrzydłach w odległośći ok. 1/3 od natarcia i zobacz co się dzieje.

Jeśli to nie pomoże to sprawdź czy nie masz czegoś ustawionego w aparaturze np: zmiksowany ster wysokości z obrotami , lub ustawionych jakiś faz lotu.. itp.

Model powinien latać bez problemu , kadłub jak nówka :-) Mój w porównaniu z Twoim wygląda jakby go pociąg przejechał i lata super.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.