marcin133 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Modele żywe i martwe w kolejności lotów na nich. 1. Pierwszy mój model RC - Delta RC - Napęd: - silnik CD-ROM + śmigło GWS 8x4 - regulator Jeti 08-3P - pakiet 8x2500mah Sanyo HR-3U Konstrukcja własna. Modelu nie udało się rozbić Rozebrany na części - zdolny do lotu do samego końca. Filmy: Film1 2. Model nr 2 - Christen Eagle- Napęd: - silnik CD-ROM + śmigło GWS 8x4 - regulator Jeti 08-3P - pakiet 8x2500mah Sanyo HR-3U Model wykonany z planów. Model wykonał tylko jeden lot. Źle skończył 3. Trzeci zawodnik - akrobat RC - Napęd: - silnik CD-ROM + śmigło GWS 8x4 - regulator Jeti 08-3P - pakiet 8x2500mah Sanyo HR-3U Konstrukcja własna podparta planami modelu arlechin. Model latał świetnie. Pomimo drobnych napraw zdolny do lotów do końca swoich dni. Poszedł na części. Filmy: Film1 4. Pierwszy model spalinowy - Dalotel - Dane techniczne: Silnik Magnum XL40 + śmigło APC 10x6 160cm rozpiętości Serwa standard 5 szt. Model zakupiony. Wykonanie z planów. Model nie zbyt łatwy w pilotażu jak na pierwszy model spalinowy. Szło bardzo dobrze, przeżył małą kraksę podczas startu po której został naprawiony. Później rozbity po wprowadzeniu modelu w korek podczas wykonywania akrobacji. Pierwszy model z podwoziem Filmy: Drugie lądowanie i zaraz przymusowe 5. Pierwszy z czterech modeli spalinowych treningowych - Trener - Dane techniczne: - Silnik OS MAX 20FP + śmigło 8x6 - serwa mini - rozpiętość ok 130cm Konstrukcja własna. Model przeznaczony do lotów na polu (start z ręki, lądowanie w wysokiej trawie). Kilka stłuczek, złożone skrzydło w locie. Sprawny do końca i rozebrany na części. 6. Drugi z czterech modeli treningowych - akrobat - Dane techniczne: - silnik Super Tigre G40 Ring + śmigło Maser Airscrew 10x6 - 5 serw standardowych - ok 130 cm rozpiętości Konstrukcja własna. Model przeznaczony do lotów na polu. (start z ręki, lądowanie w wysokiej trawie). Miał raz przebudowywane skrzydło i kadłub. Później kompletnie rozbity na pełnym gazie po zaniku napięcia zasilającego odbiornik i serwa. 7. Trzeci z czterech modeli treningowych. - Delta spalinowa RC - Dane techniczne: - silnik OS MAX 20FP + śmigło APC 8x6 - ok 90 cm rozpiętości Konstrukcja własna. Model szybki i lekki. Pomiar prędkości w locie poziomym ok 180km/h. Przeżył pionowego kreta po czym był możliwy do ulotnienia lecz rozebrany został na części. 8. Ostatni z modeli treningowych - Fun Fly Jak 54 - Dane techniczne: - silnik Magnum XL40 + śmigło APC 12,25x3,75 Diablotin - 5 serw standardowych - rozpiętość ok 140cm Model wykonany z planów. Model za ciężki aby latał jak FunFly. Zdolny do lotów do końca, rozebrany na części i wydany koledze. Filmy: Film1 9. Model akrobacyjny - akrobat RC - Dane techniczne: - Silnik Super Tigre G40 Ring + śmigło Master AirScrew 10x6 - 5 serw standardowych - rozpiętość ok 135cm Konstrukcja własna. Model latał ładnie lecz był zbyt ciężki i posiadał kilka wad konstrukcyjnych. Zdolny do lotów do końca, rozebrany na części. Filmy: Film1, Lądowanie przy silnym wietrze 10. - Piper J3 CUP - Dane techniczne: - Silnik OS MAX 20FP + śmigło 10x4 - 3 serwa mini i 1 standard - rozpiętość ok 130cm Zestaw ARF. Model z przejściami, przeprowadziłem wiele kombinacji napędu aby uczynić model zdatnym do normalnych lotów. Latał już prawie dobrze... ale nadal denerwował. Dziś robi za maskotkę wiszącą pod sufitem - w tej roli się spełnia idealnie Filmy: Film1, Film z silnikiem MVVS 4,6ccm, Holowanie Piperkiem modelu szybowca - silnik MVVS 4,6ccm 11. Kolejny - akrobat - Rozebrany na części Dane techniczne: - silnik Super Tigre G51 Ring + śmigło 11x5 - 5 serw standardowych - rozpiętość ok 135cm Konstrukcja własna. Tutaj historia powstania modelu. Zdjęcie z ostatniego lotu 17 maja 2009. To był ostatni lot tego modelu po czym zapadła decyzja o jego rozbiórce - sprawny do końca. Filmy: Film1, Film w wysokiej jakości - próba na śmigle 12x4 12. - Szybowiec ROBBE ARCUS - Zestaw ARF. Bardzo prosty model w pilotażu. Latam nim na zboczach oraz na lotnisku (wyciągany modelem spalinowym). Model w czynnej służbie. Filmy: Lot na zboczu - do ściągnięcia 13. - Trenerko-holówka - Dane techniczne: - silnik Magnum XL40 + śmigło APC 12,25x3,75 Diablotin - 4 serw standardowe i 2 mniejsze - rozpiętość ok 160cm Model odkupiony. Model zakupiony z myślą jako holownik małych modeli szybowców. Posiada także luk ładunkowy z klapką sterowaną serwem. Bardzo łatwy w pilotażu. Pozostaje w czynnej służbie. Filmy: lot solo, Holowanie szybowców (dwa naraz), Holowanie modelu szybowca Discus CMPro 2,6m - WYSOKA JAKOŚĆ 14. EXTRA 300S - 60 z jakiegoś chińskiego zestawu. Dane techniczne: - silnik OS MAX 65LA i śmigło MA 13x6K - 4 serw standardowych TP5110 i 1 standard gaz - rozpiętość ok 162cm - waga bez paliwa 2920g Model kupiony okazyjnie w promocji ze sklepu w cenie 249zł - głupio było nie brać :]. Co dziwne model wygląda kompletnie inaczej niż ten przedstawiany na zdjęciach w sklepie a że różnica jest raczej na plus to całość do zaakceptowania. Model składałem w bólach niemal rok chodź całe wyposażenie modelu leżało obok kartona z modelem. Oblot nastąpił 17 maja 2009 i zostałem mile zaskoczony. Lata i nawet fajnie... mi pasuje. Film z pierwszego dnia lotów EXTRĄ 300S 15. U.S. Navy Mentor T-34 (.40-.50) Dane techniczne podawane przez producenta: Rozpiętość: 1480mm Długość: 1160mm Sugerowana waga do lotu: 2,65-2,8kg -> mój waży 2740 gram Powierzchnia skrzydeł: 35,5 dm2 Sugerowane obciążenie skrzydła: 74-79g/dm2 Profil skrzydła: NACA 2415 Model oblatany - nieuszkodzony, sprawny. Więcej o modelu w tym wątku. 16. SZD 9 Bocian Model po naprawie skrzydeł (odkupiłem uszkodzony) - czeka na oblot Rozpiętość: 3,6 metra .... i moje latadełka.... No i to byłoby na tyle..... później dalsza część.
marcin133 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Ostatnia aktualizacja 9 listopad 2010
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.