Skocz do zawartości

Problem Regulator obrotów Bonzer Tiger Cross !!!


uzi199

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najprawdopodobniej masz zwarcie w miejscu lutowania kabli do regulatora (to co zaznaczyłeś) . Wyjmij płytkę z obudowy i posprawdzaj miernikiem (lub nawet może będzie to widoczne okiem) czy któreś z kabli (miejsca ich lutowania) nie zwierają ze sobą.

Opublikowano
Najprawdopodobniej masz zwarcie w miejscu lutowania kabli do regulatora (to co zaznaczyłeś) . Wyjmij płytkę z obudowy i posprawdzaj miernikiem (lub nawet może będzie to widoczne okiem) czy któreś z kabli (miejsca ich lutowania) nie zwierają ze sobą.

 

Widać nawet na zdjęciu jak CZARNY Z ŻÓŁTYM SIĘ STYKAJĄ (przy końcówce)czy to może być tego powodem? Czy tak ma być?

Opublikowano
Usuń ten nadmiar cyny (na pierwszym zdjęciu) i spróbuj. Napisz co i jak.

 

Nie da rady, tam jest blaszka widocznie to tak ma być. :?

Może wiesz gdzie bym znalazł budowę takiego regulatora?

Opublikowano
Nie da rady, tam jest blaszka widocznie to tak ma być. :?

 

Czarny i czerwony to zasilanie (pakiet) żółty i niebieski silnik. Jeśli ten samochód jeździ do przodu i do tyłu to NA PEWNO czarny z żółtym połączony być nie może. To tak już na zdrowy rozsądek. Usuń to diabelstwo.

Opublikowano
Czarny i czerwony to zasilanie (pakiet) żółty i niebieski silnik. Jeśli ten samochód jeździ do przodu i do tyłu to NA PEWNO czarny z żółtym połączony być nie może. To tak już na zdrowy rozsądek. Usuń to diabelstwo.

 

To była zwykła płyteczka już tego nie ma ale dalej się grzeje ;/

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.