kkdarch Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Witam Postanowiłem wrócić do pomysłu budowy F4U Corsair w dużej skali czyli coś wielkością Złotej Edycji Top Flite. I stało się po obrobieniu rysunków żeber poszły do cięcia .Po tygodniu dostałem gotowe elementy do skrzydeł .Składanie tego typu modelu to sama przyjemność(około 4,5 godziny pracy i konstrukcja skrzydeł gotowa). Model będzie miał 2195mm rozpiętości i 1703 mm długości waga według producenta 10-11kg a napędzany będzie silnikiem benzynowym 45ccm z reduktorem (jeśli znajdę śmigło o odpowiednim skoku a raczej łopaty do czterołopatowego śmigła o skoku 16-18").Może ktoś dysponuje frezarką na której można by było zrobić takie łopaty długość -12,5 cala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andych Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Te wstawione fotki to tylko Ty zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krykiet Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t=409 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Model bardzo fajny ,ja szukam czegos w tej skali pod silnik benzynowy 50 cm3.A dokladniej interesuje mnie p-51 mustang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Eze, mówisz masz http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?cPath=170_234&products_id=3250 znajomy kupił to cudo ale jeszcze nie miałem okazji pojechać i obejżeć z bliska ale niedługo go nawiedzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Tak widzialem ten model na lotnisku.Aczkolwiek chcialbym zrobic go samemu wedlug swojej technologi.Poprostu szukam zajecia na wieczory.Na razie mam czym latac takze czas nie bedzie gral roli co do tworzenia samolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A oto kilka dodatkowych fotek .Z powodu braku czasu prace już nie idą tak szybko jak wcześniej ale i tak opłaci się wycinać elementy laserem.Później składa się jak puzle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 No i trochę fotek z końcowej fazy pokrywania skrzydeł oraz elementy podwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Czy to podwozie wlasnej roboty czy tez jakies firmowe ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Przyznam że trochę skopiowałem rozwiązanie (Robart 148).Miałem kiedyś okazje pooglądać to cacko i przyznam że nie jest mocno skomplikowane a mi brakuje tylko układu dźwigni do podnoszenia i obrotu .Siłowniki pneumatyczne wykonałem sam z uszkodzonych siłowników przemysłowych (festo ale przerobione ).wykorzystałem tylko tłoczysko ,część cylindra i uszczelnienia .A tu schemat tego podwozia : http://www.robart.com/retracts/spare%20parts/148SP.pdf :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 faktycznie nie jest to wielka konstrukcja.A robart sobie troche liczy za swoje produkty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Prace znów zaczęły się trochę posuwać do przodu ale nadal cierpię na brak czasu .Niemniej jednak coś tam można zrobić wieczorami. Mam mały problem ze śmigłem bo nie ma skoków rzędu 16-18cali ale na stronie Menz -a widziałem takie śmigło trzyopatowe 27-16cali ale pewnie będzie bardzo drogie (drewniane) . Właśnie jak widać na zdjęciu ukończyłem następny silnik z reduktorem dedykowany do tego modelu. Jeśli ktoś ma jakieś namiary gdzie mogę kupić łopaty ,śmigło trzy -czterołopatowe o dużym skoku i średnicy 26-27cali . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 http://www.smigla.com/polski/czteroplatowe.html Zadzwoń , pogadaj .Nie wszystko jest na stronie.Wiem że dla Marka Dąbrowskiego były robione pojedyncze łopaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Niech Pan napisze do Leszka Jury z Model Partner może by Panu sprowadził z Czech takie smigiełko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Witam Rozmawiałem z p.Bielą ze trzy miesiące temu i z tego rozmiaru nic nie było a teraz pojawił się nowy rozmiar 26x14D może tego spróbuje ale nie jestem pewien czy wystarczy prędkości a większej średnicy nie mogę założyć .Przełożenie zrobiłem 2,9:1 co może dać jakieś 3200-3400 obrotów na minute . Zobaczcie to cudo http://www.warbirdpropdrives.com/30601.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 I jeszcze trochę fotek w całej okazałości.Ten kot pod modelem należy do obsługi naziemnej. Już zamówiłem śmigiełko 26x14d 3 łopaty i zobaczę jak to będzie pracowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 ...ale leniwy :shock: Za moich czasów kot, czyli młody żołnierz, intensywnie się dokształcał/doszkalał. Dopiero po odpowiednim czasie służby mógł pospać pod MiGiem-15 przywiązawszy ręce do opuszczonej lawety z działkami :wink: Ale teraz inne czasy :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Wreszcie po pięciu miesiącach wyciągnołem model z kąta i mogę coś zrobić .Pewnie wszyscy się zastanawiali czy aby nie zrezygnowałem?U mnie jest kolejność :najpierw praca a później przyjemności.Myślę że już niedługo wstawię kilka fotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 No i jak będzie z tymi obiecanymi fotkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemko Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Mam pytanie do wlasciciela Corsaira: Na pierwszej fotce pod pierwszym linkiem widac na wregach skrzydel niepoodcinane koncowki pomagajace przy skladaniu skrzydla. na zdjeciu sa obrocone w gore a wydaje mi sie ze na manualu z TopFlite powinny byc do dolu. moze profil jest idealnie symetryczny,ale jak nie to pomyliles prawe skrzydlo z lewym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.