wapster89 Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Jeśli dobrze rozumiem to przy stosunku ciągu statycznego do wagi modelu 1:1 i większym, model powiniem mieć zdolność do "zwiśnięcia" w powietrzu, na tej podstawie podejrzewam jakiś problem u siebie... Model gotowy do lotu waży 350g: depronowy MIG-29, pakiet turnigy 1000mAh 3S, ESC MAG8 18A, odbiornik HK 6CH, silnik EMAX CF2812 do tego piasta PropSaver i śmigło GWS 7x3,5. Jeśli trzymam model pionowa, za dziób i dam pełne obroty to czuje zdecydowane "zmniejszenie wagi" modelu ale nie wychodzi to na zero. Wydawało mi się że ten silnik z tym śmigłem powinien uzyskąc te 350g ciągu statycznego. Poprawcie mnie jeśli się w którymś miejscu mylę. Z góry dzięki za pomoc P.S. MIG na razie wzbił się w powietrze tylko raz, przy dość porwistym wietrze, w miare sobie radził jak na takie warunki, czekam na poprawę pogody i zobacze jak się zachowa przy bezwietrznej.
komar1967 Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Nie wiem na ile wiarygodne są te dane: http://www.headsupho...Motor-E-505.htm ale pozwolą Ci się zorientować jakie ciągi uzyskuje się z wymienionymi tam śmigłami (tabelka). Jak brakuje Ci ciągu to spróbuj założyć śmigło o większym skoku np. APC 7x4 lub 7x5
Autsajder1983 Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 2812 Spokojnie da rade 7x5. W Esa często stosuje się ten silnik ze śmigłem 8x4 (GWS)
wapster89 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 Czułem, że to jednak wcale nie jest tak jak być powinno, z moich szacunków wynikało, że ten zestaw powinien spokojnie dać większy ciąg i dziś się to potwierdziło. Założyłem regulator kolegi i silnik od razu ożył, znalazły się te brakujące gramy ciągu. Teraz tylko pytanie co jest nie tak z moim regulatorem, że udaje, że działa poprawnie a nie jest w stanie wycisnąć maksimum mocy z silnika? Zaprogramowany raczej poprawnie, chociaż nie jestem pewien timingów... czy ich złe ustawienie może dawać takie objawy?
Rekomendowane odpowiedzi