Gość Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Silnik pracuje w Wicherku 25 na paliwie Castor Straight 80/20 i świecy Os A3 ze śmigłem 9x6 Masz za duze smiglo. 9x6 to do silnika 4cm3. MVVS 3.5 (wlasnie .21) lata na 9x5 a na 9x4 kreci jak wariat. Zmniejsz smiglo to silnik przestanie sie przegrzewac i puchnac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 A jeśli posłuchasz Przemka i zmienisz śmigło to proponuję 9x5 Master Airscrew proste lub szablę (Scimitar) bo ten żółty Kavan ma zmienny skok zależny od obrotów. I proponuję zdjąć to czarne z tłumika a wylot skierować poziomo i założyć tam tylko jakieś 4cm silikonu a silnik z miejsca nabierze wigoru. Po tych zmianach ustaw silnik lekko przelany i wtedy w kolejnych lotach możesz podkręcać obroty do właściwych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Daj mu 5% nitra i problem zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi