Jump to content

TowerPro 2408-21 zerwane uzwojenie.


Ghandi

Recommended Posts

Mam silnik TP 2408-21 któremu niestety urwał się przewód jednej z faz tuż przy uzwojeniach. Naprawić na orginalnym uzwojeniu to raczej trudno, czysto zegarmistrzowska robota + 90% szans na to ze znowu sie urwie. Pytanie brzmi - przewijać silnik czy wywalic i kupic nowy?

Link to comment
Share on other sites

Mam pewien problem odnośnie tego silnika dzisiaj podczas kiedy latałem (przy duzym wietrze) silnik chwilami wydawał taki dziwny dźwięk bbbbzzziiiiii i tracił troszeczke obroty czym moze to byc spowodowane??Jak latałem przy bezwietrznej pogodzie nic takiego nie wystepowało.Sorki ze tak w temacie o przewijaniu ale nie chce zakładać nowego tematu.

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz, to przysyłaj do mnie. Przewinę Ci :) Mam już sporo takich przeróbek na koncie :)

 

dzieki :) najpierw zobacze co mi wyszlo z tej mojej.. powiedzmy... przerobki :lol: nawinalem tym czym mialem, chyba 0.4 drutem... jesli mi cos nie pojdzie to skorzystam z uprzejmosci kolegi ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja spierniczyłem taki nowy silniczek na własne życzenie. Powiększałem wiertarką otwory do mocowania w kołnierzu okrągłym. I pech chciał że wiertełko przeszło za daleko - w uzwojenie. Nowy silniczek leży na szafie z upierniczonym uzwojeniem przez moją nieostrożność - głupotę :oops:

Link to comment
Share on other sites

Miałem podobny problem z tym silnikiem. Oddałem do reklamacji. W sklepie wymienili mi go bez problemu na 2410-09 (wolnoobrotowy) Teraz nie bawiłbym się w reklamacje i przewinołbym go sam.

 

Przewijaj :!:

Link to comment
Share on other sites

Mi dzisiaj przy lataniu extrą silnik 2410-12 wyrwał się z uchwytu juz poraz drugi. Za pierwszym razem wszystko zakończyło się dobrze ale dzisiaj pourywały się kabelki. Po pierwszym takim wypadku silnik oprócz srubek wkleiłem na CA i nie pomogło.

3283eafbb615e088.jpg

 

Coraz częściej silniki tego typu coś się sypią. Mi padł teraz drugi, a mojemu znajomemu niedawno pourywały się kabelki w pierwszym. Ja juz się zraziłem tymi silnikami, i mimo ichy niskiej ceny juz więcej ich nie zakupie.

Link to comment
Share on other sites

Moze i pomaga, ale ja juz nie sprawdze, chyba ze przewine te 2 silniki. Teraz zobacze jak się lata na silnikach EMAX, ale widze ze mają taki sam uchwyt do mocowania :shock: pewnie to te same tylko rotory inne. Na tych tulejkach powinien znajdować się rowek i wtedy dłuzszą srubke dać, moze by się sprawdziło.

Link to comment
Share on other sites

Moze i pomaga, ale ja juz nie sprawdze, chyba ze przewine te 2 silniki.

 

Jeżeli nie potrzebujesz tych silników, to ja je przewinę i oddam osobie na tym forum która będzie potrzebowała. (ja już mam dla siebie sporą kolekcję silników) :)

 

s1.jpg

Link to comment
Share on other sites

A tak przykładowo wygląda przewinięty silniczek:

12 zwojów przewodem 0.35 połączone w Y ABCABCABCABC (tak jak w oryginale).

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

Śmiga bardzo pięknie. Niestety miałem tylko nieco większe opaski i trochę topornie to wygląda.

Ale wiadomo, fotki z komórek zawsze strasznie wychodzą :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Elektron, w poniedziałek odbiór.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.