Ghandi Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Mam silnik TP 2408-21 któremu niestety urwał się przewód jednej z faz tuż przy uzwojeniach. Naprawić na orginalnym uzwojeniu to raczej trudno, czysto zegarmistrzowska robota + 90% szans na to ze znowu sie urwie. Pytanie brzmi - przewijać silnik czy wywalic i kupic nowy?
Robert Holeczek Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Jak się da uratować to według mnie czemu nie sprobować przewinąć?
modelarz1992 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Moim zdaniem opłaca się przewinąć nawed choćby straciłte 10g wciągu.
robraf Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 przewinąc ( choć mi to niewychodzi) ale chyba takim samym drutem jak był poprzednio i tyle samo uzwojen
-==PEGAZ==- Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Jak chcesz, to przysyłaj do mnie. Przewinę Ci Mam już sporo takich przeróbek na koncie
danylotnik Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Mam pewien problem odnośnie tego silnika dzisiaj podczas kiedy latałem (przy duzym wietrze) silnik chwilami wydawał taki dziwny dźwięk bbbbzzziiiiii i tracił troszeczke obroty czym moze to byc spowodowane??Jak latałem przy bezwietrznej pogodzie nic takiego nie wystepowało.Sorki ze tak w temacie o przewijaniu ale nie chce zakładać nowego tematu.
Ghandi Posted January 6, 2008 Author Posted January 6, 2008 Jak chcesz, to przysyłaj do mnie. Przewinę Ci Mam już sporo takich przeróbek na koncie dzieki najpierw zobacze co mi wyszlo z tej mojej.. powiedzmy... przerobki nawinalem tym czym mialem, chyba 0.4 drutem... jesli mi cos nie pojdzie to skorzystam z uprzejmosci kolegi
malinn Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Ja spierniczyłem taki nowy silniczek na własne życzenie. Powiększałem wiertarką otwory do mocowania w kołnierzu okrągłym. I pech chciał że wiertełko przeszło za daleko - w uzwojenie. Nowy silniczek leży na szafie z upierniczonym uzwojeniem przez moją nieostrożność - głupotę :oops:
motyl Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Ghandi, ja ci go przewine w 5min od ręki jaksię spotkamy
skidan Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Miałem podobny problem z tym silnikiem. Oddałem do reklamacji. W sklepie wymienili mi go bez problemu na 2410-09 (wolnoobrotowy) Teraz nie bawiłbym się w reklamacje i przewinołbym go sam. Przewijaj :!:
GregorianR Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Mi dzisiaj przy lataniu extrą silnik 2410-12 wyrwał się z uchwytu juz poraz drugi. Za pierwszym razem wszystko zakończyło się dobrze ale dzisiaj pourywały się kabelki. Po pierwszym takim wypadku silnik oprócz srubek wkleiłem na CA i nie pomogło. Coraz częściej silniki tego typu coś się sypią. Mi padł teraz drugi, a mojemu znajomemu niedawno pourywały się kabelki w pierwszym. Ja juz się zraziłem tymi silnikami, i mimo ichy niskiej ceny juz więcej ich nie zakupie.
-==PEGAZ==- Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 A ja mam na nie patent . Zaraz po przewinięciu (bo nie zawsze na oryginalnym układzie kabli idzie to zrobić) zaciskam przewody opaską (zip tie). Działa
GregorianR Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Moze i pomaga, ale ja juz nie sprawdze, chyba ze przewine te 2 silniki. Teraz zobacze jak się lata na silnikach EMAX, ale widze ze mają taki sam uchwyt do mocowania :shock: pewnie to te same tylko rotory inne. Na tych tulejkach powinien znajdować się rowek i wtedy dłuzszą srubke dać, moze by się sprawdziło.
-==PEGAZ==- Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Moze i pomaga, ale ja juz nie sprawdze, chyba ze przewine te 2 silniki. Jeżeli nie potrzebujesz tych silników, to ja je przewinę i oddam osobie na tym forum która będzie potrzebowała. (ja już mam dla siebie sporą kolekcję silników)
GregorianR Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Jak mi się nie uda przewinąć to oddam. Chyba że Ty byś mi przewinął a ja bym zapłacił, za przewinięcie i za przesyłkę.
-==PEGAZ==- Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Hehehe ... kurde ... ile zleceń ... normalnie nie spodziewałem się takiej ilości. Ale spoko, nie ma problemu. Mogę Ci je przewinąć. Na PW puszczę adres.
-==PEGAZ==- Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 A tak przykładowo wygląda przewinięty silniczek: 12 zwojów przewodem 0.35 połączone w Y ABCABCABCABC (tak jak w oryginale). Śmiga bardzo pięknie. Niestety miałem tylko nieco większe opaski i trochę topornie to wygląda. Ale wiadomo, fotki z komórek zawsze strasznie wychodzą :) :) :) :) Elektron, w poniedziałek odbiór.
GregorianR Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Nic strasznie nie wygląda. Strasznie by było jak to ja bym przewinął
modelarz1992 Posted January 12, 2008 Posted January 12, 2008 ja bym potrzebował takiego silniczka bo zbieram cały sprzęt dopiero mam aparaturkę i serwa
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.