Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

skłon podczas szybowania nie ma nic do rzeczy zdaje sie. kadlub egp mozna krzywo skleic i koledze sie to udalo. zamiast ladowac ołów na skrzydla, lepiej naprostowac kadlub za pomoca podluznic z rurek weglowych. po pierwsze, powinien sie wyprostowac, po drugie jak dobrze to przemyslisz to masz dobre wzmocnienia kosztem niewielkiej masy.

 

na poczatek sprawdzilbym jednak CZY LOTKI PRACUJA SWOBODNIE NA OBCIĄŻONYM PŁACIE; tj. czy sa docięte do konca, i czy masz tam około 1,5 mm luzu na okolicznosc ugiecia plata.

 

egp to wspaniale latajacy model i w zasadzie nawet obity ze wszystkich stron poklejony tasmą dalej szybuje jak trzeba byleby kadlub nie byl wygiety w chinskie 8.

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

na kierunek starczy Ci 9cio gramowe serwo turnigy. albo mały tez 9gramowy hexatronic. cena w okolicach 10 zł. ta corona jakas koszmarnie droga.

Opublikowano

Pytam się bo CORONE mam z zapasów z HELI, 3 czy 4 szt. Także tylko chciałem się upewnić, czy będzie ok na kierunek.

 

Dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

będzie ok. myslalem ze chcesz kupic. na kierunek starczy ten 1,5 kg swobodnie. wiec jak masz mocniejsze to też powinno byc ok.

Opublikowano

Ok. w takim razie super...

Właśnie odebrałem przesyłkę od kuriera i dzisiaj zaczynam składanie wszystkiego do kupy. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) no i pewnie jeszcze będę miał sporo pytań.

Opublikowano

Witam!

Ja chciałem się podzielić doświadczeniem z EGP na zboczu. Miałem okazję przebywać w Koniakowie pod Ochodzitą i tam sobie polatałem. Niesamowite uczucie latać modelem i widzieć go z góry! Jeszcze większa adrenalina - jak wpada w komin wznoszący i w momencie wciąga takiego zwykłego EGP parę metrów w górę :shock: . Silnika użyłem parę sekund na starcie i k o n i e c. Latałem do czasu aż nogi nie zabolały (na drugi raz trzeba zabrać ze sobą krzesełko :D ) i dzieci nie zgłodniały. Po obiedzie druga tura lotów i zadowolenie nie do opisania. Delikatny wiatr i sporo słońca - warunki super! Pare fotek z latania na:

https://picasaweb.google.com/grzegorzmodelarz

Pozdrawiam - Grzegorz.

Opublikowano

Witam ponownie.

 

Jak na razie składanie EGP idzie mi bez problemowo, dzisiaj kończę skrzydła a jutro elektronika. Pierwsze obloty planowane na niedzielę.

W związku z tym mam pytanie, jak skonfigurować aparaturę do EGP?? Mam SPECTRUM DX-7, moje pytanie głównie odnosi się do miksowania. Jest sens ustawiać jakieś mixy?? czy bez lata bezproblemowo??

Opublikowano

Ja bym na Twoim miejscu na razie nic nie miksował. Jak trochę polatasz to sobie potem zmiksujesz, najpierw go sobie wyczuj.

Ja ustawiłem wszystkie wychylenia zgodnie z instrukcją, a do tego klapolotki które jednak nie sa potrzebne.

Opublikowano

Adam ma całkowitą rację - na początek bez mix'ów. Potem można pobawić się w klapolotki. Pomocnym dla mnie jest również mix: lotki ze sterem kierunku.

Opublikowano

a ja polecam hamulce (lotki w gore) - czyli lotki na osobnych serwach. moze to i zbyteczne dla poczatkujacego, ale szczerze nie moge zapomniec mojego zdziwienia, kiedy probowalem lądować przy bezwietrznej pogodzie... egp wolał latac a było mało miejsca.efekt: zdejmowanie modelu z krzaków ;)

Opublikowano
a ja polecam hamulce (lotki w gore) - czyli lotki na osobnych serwach. moze to i zbyteczne dla poczatkujacego, ale szczerze nie moge zapomniec mojego zdziwienia, kiedy probowalem lądować przy bezwietrznej pogodzie... egp wolał latac a było mało miejsca.efekt: zdejmowanie modelu z krzaków ;)

Racja! Tylko wtedy trzeba zmiksować jeszcze ster wysokości lekko w dół bo w takim ustawieniu EGP ma tendencje do unoszenia się lekko w górę.

Opublikowano

Ok pojawiły się pierwsze problemy konstrukcyjne podczas składania.

 

1. Serwa które mam przeznaczone na lotki CORONA DS 929 są za wysokie o ok 2 mm i nie mieszczą się w miejsca przeznaczone na skrzydłach. Rozumiem że mogę je spokojnie powiększyć skalpelem??

 

2. Na co wklejaliście serwa w skrzydła?? CA czy na coś innego?? W instrukcji ( angielskiej) piszą, żeby wkleić na gluegun (klej termiczny)

 

 

Mam osobno lotki więc hamulce na pewna się przydadzą. A jaki kąt przy włączonych klapach/hamulcach ?? Max wychylenie, czy mniejsze??

Opublikowano
2. Na co wklejaliście serwa w skrzydła?? CA czy na coś innego?? W instrukcji ( angielskiej) piszą, żeby wkleić na gluegun (klej termiczny)

 

UHU Por wystarcza w zupełności.

Jak owiniesz taśmą izolacyjną lub zapchasz do termokurczki albo tak jak pokazywał Adam_Max to UHU będzie trzymał bardzo mocno.

Opublikowano

Witam!

Może to lekkomyślne, ale ja zawsze serwa zaklejam prostokątnym kawałkiem folii samoprzylepnej - tej od naklejek.Trzeba za to zabezpieczyć nakrętki mocujące dźwignie popychaczy sterów lakierem do paznokci.Kiedyś podczas oblotu od drgań odpadł popychacz i latałem na jednej lotce, okazało się że daje się sterować tylko dłużej trwa zakręt.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam ponownie w piękny sobotni dzień,

 

Nowy dzień i nowe pytania...

 

Możecie mi wytłumaczyć (nie chcę czegoś zepsuć) jak łączy się skrzydła z kadłubem?

Nie bardzo mogę zapiąć skrzydław bez kadłuba i nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak to zrobić w kadłubie.

Opublikowano

Ok wielkie dzięki już sobie poradziłem.

 

Problem był w ilości siły, jednak dość mocno trzeba wszystko ścisnąć.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.