M.Ch. Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam, stałem się posiadaczem silnika (oczywiście bezszczotkowego) - 305 KV, waży ok. 400 g, zasilanie 6-8 S, prąd max 55 A, prąd ciagły 18-40 A. Producent zaleca do 3D 3500g - 6 S, śmigło 18x10 lub 3800g - 8 S, smigło 18x8 Planuję wmontować go (może w przyszłym sezonie) do jakiegoś akro/3D ok 150cm rozpiętości. W zaleźności od producenta, powinien ważyć do lotu ok. 3kg. Wstępnie myślę o 16x10 lub 16x12 APC i 6S. PYTANIA: czy ktoś ma doświadczenia z podobnym setupem, jakie wnioski ? czy 16x10 lub 16x12 APC i 6S przy 3kg to sensowny wybór ? - powinien brać mało prądu jak optymalna pojemność pakietów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam, stałem się posiadaczem silnika (oczywiście bezszczotkowego) - 305 KV, waży ok. 400 g, zasilanie 6-8 S, prąd max 55 A, prąd ciagły 18-40 A. Producent zaleca do 3D 3500g - 6 S, śmigło 18x10 lub 3800g - 8 S, smigło 18x8 Planuję wmontować go (może w przyszłym sezonie) do jakiegoś akro/3D ok 150cm rozpiętości. W zaleźności od producenta, powinien ważyć do lotu ok. 3kg. Wstępnie myślę o 16x10 lub 16x12 APC i 6S. PYTANIA: czy ktoś ma doświadczenia z podobnym setupem, jakie wnioski ? czy 16x10 lub 16x12 APC i 6S przy 3kg to sensowny wybór ? - powinien brać mało prądu jak optymalna pojemność pakietów ? Jeśłi zmniejszasz napięcie to musisz zwiększyć średnicę śmigła lub skok a nie odwrotnie.Będzie brał mało prądu ale spadnie ciąg i to chyba dość znacznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Jeśłi zmniejszasz napięcie to musisz zwiększyć średnicę śmigła lub skok a nie odwrotnie.Będzie brał mało prądu ale spadnie ciąg i to chyba dość znacznie Wiem, ale na 6S i 18x8 producent zapewnia że 3D może ważyć 3500g. Więc pomyślałem, że na 16x10 3kg wyrwie z zawisu. Jak będzie gorsza pogoda, to zamontuję go na hamowni i wtedy się okaże.... ......ALE JAK MACIE JESZCZE JAKIEŚ UWAGI TO CHĘTNIE POCZYTAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 To po pytasz, jak możesz sam to przemierzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 To po pytasz, jak możesz sam to przemierzyć? Bo ciekawią mnie Wasze spostrzeżenia i doświadczenia, a hamownia na razie nie jest przystosowana do takiego mocnego napędu - może późną jesienią będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi