M.Ch. Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Witam, stałem się posiadaczem silnika (oczywiście bezszczotkowego) - 305 KV, waży ok. 400 g, zasilanie 6-8 S, prąd max 55 A, prąd ciagły 18-40 A. Producent zaleca do 3D 3500g - 6 S, śmigło 18x10 lub 3800g - 8 S, smigło 18x8 Planuję wmontować go (może w przyszłym sezonie) do jakiegoś akro/3D ok 150cm rozpiętości. W zaleźności od producenta, powinien ważyć do lotu ok. 3kg. Wstępnie myślę o 16x10 lub 16x12 APC i 6S. PYTANIA: czy ktoś ma doświadczenia z podobnym setupem, jakie wnioski ? czy 16x10 lub 16x12 APC i 6S przy 3kg to sensowny wybór ? - powinien brać mało prądu jak optymalna pojemność pakietów ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robroy67 Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Witam, stałem się posiadaczem silnika (oczywiście bezszczotkowego) - 305 KV, waży ok. 400 g, zasilanie 6-8 S, prąd max 55 A, prąd ciagły 18-40 A. Producent zaleca do 3D 3500g - 6 S, śmigło 18x10 lub 3800g - 8 S, smigło 18x8 Planuję wmontować go (może w przyszłym sezonie) do jakiegoś akro/3D ok 150cm rozpiętości. W zaleźności od producenta, powinien ważyć do lotu ok. 3kg. Wstępnie myślę o 16x10 lub 16x12 APC i 6S. PYTANIA: czy ktoś ma doświadczenia z podobnym setupem, jakie wnioski ? czy 16x10 lub 16x12 APC i 6S przy 3kg to sensowny wybór ? - powinien brać mało prądu jak optymalna pojemność pakietów ? Jeśłi zmniejszasz napięcie to musisz zwiększyć średnicę śmigła lub skok a nie odwrotnie.Będzie brał mało prądu ale spadnie ciąg i to chyba dość znacznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Ch. Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Jeśłi zmniejszasz napięcie to musisz zwiększyć średnicę śmigła lub skok a nie odwrotnie.Będzie brał mało prądu ale spadnie ciąg i to chyba dość znacznie Wiem, ale na 6S i 18x8 producent zapewnia że 3D może ważyć 3500g. Więc pomyślałem, że na 16x10 3kg wyrwie z zawisu. Jak będzie gorsza pogoda, to zamontuję go na hamowni i wtedy się okaże.... ......ALE JAK MACIE JESZCZE JAKIEŚ UWAGI TO CHĘTNIE POCZYTAM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wapniak Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 To po pytasz, jak możesz sam to przemierzyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Ch. Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 To po pytasz, jak możesz sam to przemierzyć? Bo ciekawią mnie Wasze spostrzeżenia i doświadczenia, a hamownia na razie nie jest przystosowana do takiego mocnego napędu - może późną jesienią będzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts