Skocz do zawartości

Luźne gadki o tanich silnikach benzynowych


AGG

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Marcin ma dobry pomysł i ja też namawiam waszą trójkę oczekującą na silniki do tego żebyście założyli nowe tematy dotyczące waszych silników.

 

Tikicaca odpal swojego DL a potem kamera w jedną rękę,obrotomierz w drugą i pokaż co potrafi wykręcić może ktoś potem zrobi i pokaże to samo z DA?

Pewnie taki film nic nie udowodni bo Twój DL będzie kręcił bambulą a DA mejzlikiem ale popatrzeć można. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba postawić DA i DL obok siebie, na takich samych śmigłach, w identycznych warunkach, na tych samych paliwach, z tłumikami tej samej klasy, tak samo rozgrzanymi silnikami i wtedy taki test coś pokaże. Niestety nie mam DL pod ręka bo zrobił bym testy DA 50, ZDZ 50 i DL 50.

 

 

Sory za OT;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo napisze ze wykreca wiecej niz DA, a to jest prawda

 

Trzeba postawić DA i DL obok siebie, na takich samych śmigłach, w identycznych warunkach, na tych samych paliwach, z tłumikami tej samej klasy, tak samo rozgrzanymi silnikami i wtedy taki test coś pokaże.

 

Łukasz otwrórz swój umysł i zajrzyj na flyingiants, tam test dokladnie taki jaki piszesz :)

 

http://www.flyinggiants.com/forums/fg68/12712-dl-50-gas-engine-50cc-8.html

 

At risk of starting another Da vs. Dl war here are my opinions being that I currently own both.

1. the cost of the Dl in no way reflects it's value.
2. The Da looks prettier sitting on my shelf.
3. the Dl (any of the 3) has not had to have any service work done at all in a year
4. My Da-50R was sent in 3 times in 6 months.
5. The Dl is turning a Mezjlik 23x8 400 rpm better than my Da ever has on the same can of fuel.

I think I could go on and on, but the fact (for me) is that the DL has been and continues to be a FAR superior motor in every way except looks for me. I know everyone moans and complains about me not supporting US by buying Chinese, and my response to that is boo-freakin hoo. When I become a gazillionaire, i will buy something because it is morally correct, even thoughs it's 2x more expensive

.

 

Daj mi do dokladnych pomiarow (skok, srednica, przekroj kanalow, itp. ) DA to moze i uda mi sie to naukowo udowodnic :)

 

Olo jak zakoncze sesje zrobie maly tescik DL :) o Sv26 tez cos napisze bo do tego czasu mysle ze juz przyjdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, czekam z niecierpliwością na testy DL o których pisałem w którymś tam wątku, myślę, że pamiętasz;) A co do przewagi DL nad DA w rpm zwracam honor.

 

 

Daj mi do dokladnych pomiarow (skok, srednica, przekroj kanalow, itp. ) DA to moze i uda mi sie to naukowo udowodnic :)

 

oj juz nie szpanuj:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz odnosnie tych testow to juz kiedys Borys mial sporo do powiedzenia a do dzisiaj cisza. Ja na razie stoje krucho z wolnym czasem, i pogoda troche nie sprzyja. Kolega z wloszczowy zakupil drugiego DL, mamy jeszcze SPE-40, wiec bedzie co porownywac :)

 

Liczenie silnika nie jest specjalnie skomplikowane, oczywiscie z pewnym przyblizeniem :) , jakbys byl zainteresowany moge Ci podsunac kilka tytułow dosc dobrych ksiazek :) np. Werner, Wajand, Silniki tłokowe małej i średniej mocy, ksiazke tą można obecnie za grosze dostać na allegro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tikicaca, klaps6 są to silniki cieszące się coraz większym zainteresowaniem! Prosiłbym o recenzję, kilka zdjęć, co zawiera zestaw i przede wszystkim jakiś filmik z pracy później z lotów, z czasem do tematu rzetelnie można dodawać wszelkie wnioski, kłopoty, zachwyty z czasu już normalnego użytkowania motorków. Zaznaczyć iż w tych wątkach jedynie można zadawać pytania, ewentualnie dopisywać mogą swoje spostrzeżenia inni użytkownicy dokładnie tych samych silników a uwagi osób nie mających styczności z takimi silnikami są niemile widziane obojętnie czy to uwaga na plus czy minus. Pomyślcie nad tym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiłbym o recenzję, kilka zdjęć, co zawiera zestaw i przede wszystkim jakiś filmik z pracy później z lotów [...]

 

Mówiłem już że nie ma problemu. Osobiście jeszcze czekam na silnik. Może ktoś ma już taki motorek i może coś naskrobać na jego temat, coś mi się nie chce wierzyć abym kupił ten silnik jako pierwszy w Polsce.

 

EDIT:

Silnik już w domu, nawet śmigło powiercone. Jak dotąd mogę powiedzieć że silnik cały (razem ze śmigłem, śrubami, modułem, bez zasilania) waży 2050g, wydaje mi się to waga tragiczna, jak to widzicie? Fotki późnym wieczorem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dotarł wreszcie silniczek który zamawiałem dla kolegi:

http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5787

Ze wzgledów rodzinnych :lol: paczka musiała przyjsc do mnie.

Celników nie zainteresowała , niska wartośc , tylko 60 dolarów.

Wygląda bardzo porządnie , można sie doczepic jedynie do plastikowej obudowy zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny żółtasek :D na tych fotkach jest chyba z ZG 20.

http://www.lindinger.at/shopexpand.php?artikelnr=66617

Kostek ja swój zapłon w plastikowej obudowie zawinąłem profilaktycznie w kilka warstw folii aluminiowej i na to założyłem termokurczkę.

Ni wiem czy to pomogło ale w niczym nie przeszkadza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ni wiem czy to pomogło ale w niczym nie przeszkadza :D

Czy już tym latałeś? Takie ekranowanie w nie zmniejsza zakłuceń.Ekran powinien być ze stalowej blaszki podłączony do ekranu kabelka świecy.

Może ten zapłon nie zakłóca i dodatkowe ekranowanie jest zbędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latałem Kostek w sumie mam dwa takie zapłony i oba sprawdzone w locie.

Zakłóceń nie zauważyłem

Widzę zapłon w tym silniku który kupiłeś jest inny niż moje bo ma przede wszystkim metalową fajkę ,wtyczki do zasilania,czujnika są inne i obudowa ma ciut inny kształt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholerka, mój silnik trafił do oclenia :(

Może już jutro będę wiedział ile mi tego naliczą, zastanawiam się czy się kłucić, że akcesoria modelarskie nie podlegają cłu ? jak myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że się kłóć, i to nie tylko, aby coś zyskać finansowo, ale również, aby pokazać, że nie chciałeś perfidnie naciągać fiskusa, tylko żyłeś w innym przekonaniu. Gdzieś na forum był podany link do odpowiednich przepisów celnych, teraz nie pamiętam gdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może już jutro będę wiedział ile mi tego naliczą

Na pewno 22%VAT od wartości celnej (wartość towaru plus przesyłka).

Cło na nasze zabawki chyba jest 4,7% ale przepisy są dosyć skomplikowane.

 

Piszę chyba, bo ostatnio miałem przypadek, że agencja celna robiąc mi zgłoszenie pomyliła się w kwalifikacji modelu i w wyniku rewizji powstał dług celny 3zł (trzy złote).

W związku z tym najpierw dostałem dwa listy polecone o rewizji (wyrzuciłem, bo nie spodziewałem się kłopotów - w końcu nie ja robiłem zgłoszenie tylko profesjonaliści).

Za dwa tygodnie dostałem wezwanie do zapłaty z uzasadnieniem (kilkanaście stron paragrafów).

Co ciekwsze pismo to poszło też do 4 urzędów, z moim Urzędem Skarbowym na czele.

Zapłaciłem te dodatkowe 3zł, ale na pewno nie starczyło na kilkadziesiąt stron zadrukowanego papieru i te wszystkie listy polecone (o teczce w archiwum Urzędu Celnego nie wspomę).

 

PS

Aż mnie korci zeskanować te kilkanaście stron urzędowych uzasadnień i je pokazać, bo w życiu się nie spodziewałem pod ile paragrafów podpada zwykły modelarz i ile roboty ma taki urzednik żeby wyrwać 3zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.