Major Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Kolego, ja miałem ten silnik, fakt ze pod nazwa HH 50 ale to to samo. Nie wiem jak wykonany jest DL ale ten poprostu zaskakuje "tandetnościa". Dotoczony wał z magnetem, krzywo sie nawet kręcił. Uszczelka w karterze grub 1mm !!!!, zadnych kołków ustalajacych by dopasowac karter. odlew był pomalowany, płaszczyzny nie planowane, wszedzie tylko dali te kosmicznie grube uszczelki i czarny silikon. Wał korbowy był oszlifowany jakims pilnikiem i nawet miał luz w tylnym łozysku stabilizującym, fakt e ono tam nigdy sie pewnie nie kręciło. Rozkreciłem go raz i jak składałem to juz gwint sie poszedł je***** pod jedną sruba gaznika, wiec reszte wolałem skrecic na loctite. Podobał mi sie tylko wał korbowy i modół zaplonowy, bo byl wykonany dość starannie jak na tę cene. Ale cała reszta byla jak by wyjeta z pojemnija z farba i odczekane az fabra odciekła. Przesiadłem sie na ROTO 50 V2. Jezeli ktos powie " poco zaglądałes, to ma chodzic.... to tak jak bys nigdy nie zajżał do modelu, co jest w srodku, skoro lata"
JarekF Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam wszystkich. Proszę szanownych kolegów, specjalistów o opinię na temat tego silniczka: http://www.allegro.pl/item589960625_sv_50_cm3_boxer_sv_hobby_silnik_benzynowy_50_cm3.html Przymierzam się do zakupu. Czy warto? Czy podsuniecie mi może jakieś inne korzystniejsze propozycje? Chcę zbudować do tego silnika "Prząśniczkę", albo Pipera J3. Oczywiście w odpowiedniej do silnika skali. Jednocześnie wysłucham (wyczytam) fachowych komentarzy dotyczących wymienionych modeli i wskazówek nad skalą w jakiej można zbudować powyższe modele. Oczywiście decyzja budowy dotyczy jednego modelu, ale proszę o wypowiedzi pod adresem dwóch. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Major Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Przeczytaj co napisałem nad Twoim postem. te silniki to sa takie same wszystkie LS Pro 50 twin HH50 twin SV 50 twin
JarekF Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 No widzisz: Jaki gapa ze mnie? Ale nie śledziłem wszystkich postów tylko od razu walę z zapytaniem. Mam jednak jeszcze króciutkie pytanko. Firma MODELMOTOR - dystrybutor tych silników zarzeka się, że jakość ich jest dużo lepsza od tych z niebieskim karterem. Czyli sami wydają negatywną opinię popszedniej produkcji. Czy Twoje krytyczne uwagi dotyczą właśnie tych niebieskich silników czy wogóle tego bokserka?
Major Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ja miałem srebrny karter, ale jest on malowany , a nie anodowany. Mogli wogole nie malowac srebrnego karteru, wiec niebieski pewnie tez malowali. Pomalowane byly wszytskie plaszczyny dotykowe, w karterze jak i pod cylindry - POCO - skor sa uszczelki kosmicznej grubości? jak planowałem to to aluminium przypominalo, a nie dobrej jakosci dural. Dlatego gwinty trzymaja jak trzymaja. Znajomy z USA miał Niebieski, to jest dokladnie to samo. Nie sadze by cos tam zmienili, Koszty produkcji w koncu maja byc małe, a co za tym idzie jakosc materiałów. Gdybys chcial dorabiac nowy karter, to oplaca sie kupic bo wał korbowy i cylindry (które sa chromowane) bez stalowych czy mosieznych tuleji (z racji wagi) nadaja sie na i sa naprawde fajnie zrobione.
Artur Śliwiński Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Hejka. Ja niedawno nabyłem silniczek SV 17 ccm w Modelmotor (590 zł za kompletny silnik). Silnik był już dwa razy palony w celu docierania, chodzi równo, szybko wkreca się na obroty. Jak narazie żadnych problemów z nim nie ma. Powiem coś więcej jak tylko się dotrze i zrobie na nim pierwszy lot.
Artur Śliwiński Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Poniżej krotki film z pracy tego silniczka: Film zrobil kolega Rafał z Jeleniej Góry przy okazji zawodów Aircombat w Lubinie w ostatnią sobotę. Odnośnie wydechu komentarze zbedne gdyz to bedzie zrobione . Usterzenie tylne rowniez bedzie wzmocnione zastrzalami bo troszke telepie
radek872 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Nic dziwnego, że telepie jak zapalasz bez skrzydeł przeciez one pochłaniają drgania z silnika nie rób tego bo kiedys bedziesz szukac stateczników
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.