Skocz do zawartości

Sbach 342 3D 50cc


Rekomendowane odpowiedzi

Darek z docieraniem silnika  moim też skromnym zdaniem jak najbardziej w modelu,wyważ model bez paliwa, zawsze lepiej cofnąć np.pakiety na tył niż odwrotnie,w twoim modelu zbiornik paliwa jest poza CG więc nie warto wyważać z pełnym, 1/4 rozłoży się na całym dnie zbiornika a w locie ta sama ilość jest z tyłu ale ta ilość paliwa nie wiele zmieni.Darek z silnikiem jest tak na wolnych nie gaśnie i nie spada z obrotów,przejście z wolnych do wysokich w miarę szybkie bez zająknięć z wysokich do wolnych obroty nie mogą spadać i powoli się wyrównywać do płynnych (szybkie ruch drążka). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam dawno już byłem na forum

dzisiaj oblatałem Sbacha  zamieszczam dwa filmiki ( kiepski operator kamery (mój ojciec ) trochę niedowidzi i wyszło jak wyszło)

post-6357-0-34064200-1401048570_thumb.jpg

pierwszy  w Zamościu na lotnisku (trochę kropił deszcz, ale musiałem spróbować )

Drugi lot  po stwierdzeniu że wszystko jest OK postanowiłem wykonać na boisku piłkarskim (gdzie zawsze latam )

Edytowane przez amolduch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, piękne -:)) lądowanie prawie na hariera. No to teraz kolej na mnie z oblotem, bo model stoi i się kurzy od co najmniej

miesiąca a ja wyszukuje pretekstu by nie wybrac sie na lotnisko. Gratuluję udanego oblotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję i życzę również udanego oblotu , nasze modele niewiele się różnią więc oblot będzie przyjemnością .Z tym lądowaniem to trochę nie wyszło ( duża trawa na lotnisku ) bałem się że już po podwoziu ale jest wszystko Ok model leci jak po sznurku, nie musiałem używać trymerów teraz tylko się wczuć i trenować :)

Muszę także zatrudnić znajomego kamerzystę który nakręci cały lot dokładnie i wtedy coś będzie widać jak to lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

w sbachu usmażyło mi się serwo od kierunku nie mam pojęcia co mogło być przyczyną . całe szczęście że po wylądowaniu zaczęło się palić i nie spaliło całego modelu prawdopodobnie jeti max bec  też jest do wymiany

post-6357-0-75286600-1401900089_thumb.jpgpost-6357-0-40423000-1401900197_thumb.jpg

mam pytanie czy wstawiać takie samo serwo  czy coś innego . myślałem nad tym : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=65_457_458&products_id=14114 ale jest sporo droższe i moment przy 6v jest mniejszy od HS-7955TG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!przykra sprawa z tym serwem...

 

nie wiem czemu wciąż chcesz serwo Hiteca, w Extrze 260 55cc na kierunku mam takie serwo :

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=65_457_469&products_id=5743.

 

na wysokości też mam Savoxy SC-1258TG i bardzo je sobie chwalę.

 

ewentualnie jeśli chcesz serwo HV to poniżej też masz ciekawą opcję.

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=65_457_469&products_id=8725

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To serwo cały czas się centrowało  (piszczało) może miało jakąś wadę ,linki od kierunku ustawiałem równo  żeby nie były zbyt napięte i dalej te same objawy , wytrzymało w sumie w dwóch modelach 3 sezony ale mogło pociągnąć jeszcze.

Nad tymi serwami Savoxa myślałem już od dawna i pewnie je zamówię ( cena jest przystępna w stosunku do Hiteca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam od kilku lat Hitec5955TG, 7955 TG i JR 8711 i jeszcze nie spaliło się rzadne. Zarówno jedne jak i drugie jak i inne cyfrowe ciągle popiskują. Taka ich uroda. Lubię Hiteca ze względu na brak luzów nawet po niezłej ilości lotów czego o JR powiedzieć nie można.

Kolegom popaliły się sporadycznie serwa . Dotyczy to różnych marek nie tylko Hitec. Przyczyny nieznane.

Mnie w JR8711 rozwaliło zębatki i zablokowało lewą lotkę w prawie skrajnym dolnym położeniu.Drugi JR siłując się z tym zablokowanym sfajczył się gdyż innego wyjścia nie miał. Takie awarie się zdarzają i już choć nie powinny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie savoxy okazaly sie totalna porazka. W jednym padl silnik na kierunku, w drugim rowniez na kierunku w 3 locie elektronika. Obecnie mam Hiteca po kilku lotach ok, ale zobacze w przyszlosci.

Jednen savox na lotce ma problem z centrowaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe z tym serwem??

w TIRach tez sie takie sytuacje zdarzaja, puki jedzie jest ok jak stanie to pozar wybucha ty musiales miec tak samo puki latales to sie chlodzilo jak wyladowales to zabraklo chlodzenia i zapalilo sie. cale szczscie ze model caly .

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zmieniłem serwo kierunku , wywaliłem tą listwę zasilania (to nie ona była przyczyną spalenia serwa , do tej pory nic nie udało  mi się ustalić ) i z jeti max beca zasilanie na odbiornik podałem na 1poprzez kabel Y i 9 kanał ,czy dobrze to zrobiłem i czy nic się nie stanie z odbiornikiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sbach zaliczył dzisiaj kreta przez głupi błąd przy lądowaniu i trzeba będzie zrobić podwozie i dolny keson prawego skrzydła może się wyrobie wieczorami przed piknikiem w Radawcu post-6357-0-51577900-1403192462_thumb.jpg post-6357-0-66019200-1403192506_thumb.jpg

pózniej wstawię nagranie z wypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam powoli odbudowuję sbacha  skończyłem spód pod podwozie, dałem 1 warstwę tkaniny na wierzch między podłużnicami będzie ona usunięta  (wiem że to nie potrzebne ale coś tam wzmocni) pod kątownikami od podwozia przelaminowałem 4 warstwami tkaniny z obu stron nie rozleci się na pewno , okazało się że ster kierunku jest przełamany i trzeba było go posklejać , zostało jeszcze wymienić dolny  keson skrzydła i zamówić rury łączące do skrzydeł i stateczników

post-6357-0-19993900-1403386395_thumb.jpg

Przy okazji na warsztat trafiły inne modele

post-6357-0-05122800-1403386449_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.