Ted850 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Ponieważ w starej Komecie skończył się resurs a 109-ka po ostatniej "przycince" nie lata tak jak dawniej brakuje mi drugiego modelu ! Nie wiem jak się to stało ale dałem się namówić na "konwencjonalny" model. Wybór padł na ŁaGG-3 w Fińskim malowaniu Chłodnice w skrzydłach i centropłat dzięki któremu uzyskałem 86cm. rozpiętości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Tadeo łagg już po pierwszych walkach atu.. jakas cisza w temacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Może już poległ:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Trochę poległ w Krakowie, ale tylko trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ted850 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Trochę poległ w Krakowie, ale tylko trochę W Krakowie najbardziej poległa "duma pilota" !!! Sam ŁaGG po klejeniu które zajęło około 15s. wykonał dwa loty zwiadowcze i wraca do walki ;-) Biorąc pod uwagę że na trzech zawodach z rzędu zajął piąte miejsce (w Krakowie mógł być 3-ci) a jego pilot jest raczej średni, to znaczy że lata świetnie ;-) Wracając do relacji to zrobienie chłodnic na natarciu sprawiło wiele problemów, pewnie w przyszłości powstrzymam się od takich "estetycznych wybryków". Jak zwykle malowałem model przed sklejeniem skrzydeł, kadłuba i stateczników bo to bardzo ułatwia maskowanie i o wiele łatwiej jest operować małymi elementami niż całym samolotem. SW na dwóch popychaczach Wyposażenie raczej standardowe; trzy tanie 9-cio gramowe serwa 20A regulator i silnik 2212-10 1400kv ze śmigłem GWS 9x5 http://www.marvio-rc...0-kv,3,1343,137 Wcześniej latałem na 8x4 ale okazał się za wolny ale wytrzymywał 7min na "zaciętej manetce" Ciekawostką jest że Komet z takim samym silnikiem i śmigłem, 8x4 lata dużo szybciej i również wytrzymuje 7min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi