szpieg Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Witam zastanawiam sie nad lipolem i becem bo nie chce sie pchac w nimhy do nowego trenerka W modelu jest 5 serw standard lepiej wziąć pakiet 7,4 czy 11,1 czy pojemność 1800 wystarczy czy wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarecki61 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Ja pewnego czasu też miałem ten dylemat,ale zdecydowałem się na takie rozwiązanie jak poniżej. Im więcej bajerów między zasilaniem a odbiornikiem i serwami,tym większa awaryjnośc.Nie ma to jak prostota,tym bardziej w trenerku.Takie miałem też rady. Dlatego mam zamiar kupić pakiet nimh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Ile to ma mah liczyles moze na ile lotu taki pakiet starcza Niestety muszę wziąć jednak cos na lipola bo kupiłem juz beca 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Swego czasu jak latałem trenerkiem spalinowym to taki pakiet starczał na cały dzień lotny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 No , w zasadzie faktem jest, że zasilanie z bec to kolejny element , który może spowodować awarię. Zwłaszcza jeśli ma mały amperaż. Jeśli trenerek nie będzie szalał w powietrzu to 5 amperowy bec powinien wystarczyć. Wszystko zależy od maksymalnego poboru prądu przez serwa w chwili największego ich obciążenia . Bateryjka Lipo 1800 powinna Ci wystarczyć na co najmniej kilka lotów po ok 5 minut. Osobiście zrezygnowałbym z Beca i zainwestował w NiMH. Popieram kolegę Jarka, im mniej bajerów tym lepiej. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Kupiłem ten bec ma on 5 A http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10312__Turnigy_5A_8_26v_SBEC_for_Lipo_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas325 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 U mnie zestaw Ubec Dulasky vr5l + pakiet lipo 7.4 1500 + 6 serw standard starcza na lekko 10 lotów po 20 min + 2 kolejne takie dni latania,a potem ładowanko,jeśli coś nie padnie w ubecu to zestaw jest super wydajny,zwłaszcza w odbiorniku Spektrum który nie lubi spadku napięcia poniżej 3,5v,używam takich rozwiązań parę sezonów i jak na razie wszystko działa,miałem jedną awarię Ubeca Dualsky vr8l na szczęście na ziemi,po prostu padł,w powietrzu to kaplica,a swoją drogą na moim lotnisku chłopaki zasilają serwa TowerPro SG5010 prosto z pakietu Lipo 7.4v i mimo,że przekracza to dopuszczalne w/g producenta maksymalne napięcie serw to nic się złego nie dzieje,ja spita z Dea też tak zasilałem i wszystko śmigało bez problemów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Pakiety LiPol i LiFe przy podłączeniu bezpośrednim mogą być niebezpieczne dla serw ponieważ mogą wydać przy rozruchu serwa b. duże prądy. Pakiety NiMh mają miękką charakterystykę i dlatego rozruch serwa jest łagodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi