arti61 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam Nie działa mi trymer ( ten po lewej stronie prawego drążka). Nadajnik wydaje dźwięk, wskaźnik ustawienia trymera się przesuwa, a serwo stoi w miejscu. Jestem jeszcze zielony w obsłudze komputera, więc być może tam coś zrobiłem. Inne trymery działają. W instrukcji jest to kanał gazu. Czyżby był on bez trymera? Jeśli przychodzi Wam coś do głowy, dajcie proszę znać. Artur
extream Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 To samo mam w opticu. Trymer przyciskam i wydaję dźwięk ale nic to nie daje. Ciekawe czy to wina ustawień komputera. Kiedyś chyba mogłem trymować gaz. W końcu po coś chyba jest ten trymer ? Zaglądnę do instrukcji może coś będzie. Stawiam na winę ustawień w kompie.
elektron Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Panowie odpowiedz jest bardzo prosta W mojej Futabie tez to mam. Wystarczy w opcjach ogolnych ( u mnie parameters) ustawic Throlle trim on/off. I tyle od tego czasu trymer dziala
extream Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 No i wszystko jasne wiedziałem że kiedyś to mi działało Teraz nie zwróciłem uwagi ... Dzięki Elektron !