Skocz do zawartości

trymer w mx12


arti61

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie działa mi trymer ( ten po lewej stronie prawego drążka). Nadajnik wydaje dźwięk, wskaźnik ustawienia trymera się przesuwa, a serwo stoi w miejscu. Jestem jeszcze zielony w obsłudze komputera, więc być może tam coś zrobiłem. Inne trymery działają. W instrukcji jest to kanał

gazu. Czyżby był on bez trymera? Jeśli przychodzi Wam coś do głowy, dajcie proszę znać.

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo mam w opticu. Trymer przyciskam i wydaję dźwięk ale nic to nie daje. Ciekawe czy to wina ustawień komputera. Kiedyś chyba mogłem trymować gaz. W końcu po coś chyba jest ten trymer ? ;) Zaglądnę do instrukcji może coś będzie. Stawiam na winę ustawień w kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arti61 jeżeli dochodzi sygnał do procesora gdyż słychać kliknięcie to problem jest tylko w ustawieniach.

Nie mam już MX-12 i instrukcji ale MX-16 jest bardzo podobna,więc cytat z instrukcji MX-16:

Trymer K 1 posiada także specjalny trymer funkcji cut-off(gaszenie)który przeznaczony jest do spalinowych silników żarowych:

Początkowo używasz dżwigni trymera w zwykły sposób,w celu wybrania właściwego ustawienia biegu jałowego silnika.

Jeżeli teraz wychylisz dżwignię trymera K1 do jego końcowego położenia w kierunku wyłączenia silnika,po popchnięciu dżwigni pojedynczo,na ekranie pojawi się znaczek/marker w ostatniej pozycji.

Możesz teraz powrócić do ustawień biegu jałowego,aby uruchomić silnik przez proste popchnięcie drążka o jeden krok w kierunku ,,otwartej przepustnicy".

Funkcja trymera cut-off jest nieaktywna,jeżeli wprowadzimy ,,kein" (nic) w linii silnika w menu ustawień podstawowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników