Skocz do zawartości

Mam serwa, regulator, pakiety. Co kupić? Beta 1400?


Ponczur

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Sprawa wygląda tak. Mam trochę doświadczenia z helikami, natomiast samolotem rc nigdy poza symulatorem nie latałem. Chciałbym sobie złożyć coś przyjemnego na początek. Model nie ma służyć do ostrych akrobacji, ale do spokojnych, powolnych i relaksujących lotów :P Dysponuję następującym wyposażeniem:

 

-trochę serw hxt 900 (chyba 6 mam)

-regiel Turnigy Plush 40A

-pakiety Turnigy 2200 mAh

-odbiornik Orange

 

Chciałbym to wykorzystać. Na razie skłaniam się żeby kupić kit Bety 1400. Będzie tam wszystko to pasować? Czy polecacie ten model, czy może coś innego? No i przede wszyskim jestem kompletnie zielony w tym temacie - na razie przeglądałem sobie instrukcję do Bety - czy jest coś poza instrukcją co warto wiedzieć przy składaniu / pierwszym oblocie tego modelu?

 

P.S. Gdzie najlepiej kupić ten kit, który sklep polecacie? Chciałem kupić w "modelarni", ale jest tam chwilowo niedostępny, a na mojego maila do nich nikt nie opdowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeszukaj clony tu http://abcrc.pl/szybowce-motoszybowce

"Beta " , "Blixter" , "Sky Surfer" , "Yi Sky" , "Pionier" to wszystko jest podobne

 

Tu masz wyjaśnione, wszystkie modele które wymienił Francka to klony to samo różnią się detalami np easy star II ma demontowany statecznik pionowy co bardzo ułatwia transport,a jeżeli miał bym kupować teraz znów wybrał bym Sky surfera za 179 zł a jeżeli miałbym wiecej $$ to Easy stara bo wszyscy chwalą multiplexa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie