Ponczur Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Hej. Sprawa wygląda tak. Mam trochę doświadczenia z helikami, natomiast samolotem rc nigdy poza symulatorem nie latałem. Chciałbym sobie złożyć coś przyjemnego na początek. Model nie ma służyć do ostrych akrobacji, ale do spokojnych, powolnych i relaksujących lotów Dysponuję następującym wyposażeniem: -trochę serw hxt 900 (chyba 6 mam) -regiel Turnigy Plush 40A -pakiety Turnigy 2200 mAh -odbiornik Orange Chciałbym to wykorzystać. Na razie skłaniam się żeby kupić kit Bety 1400. Będzie tam wszystko to pasować? Czy polecacie ten model, czy może coś innego? No i przede wszyskim jestem kompletnie zielony w tym temacie - na razie przeglądałem sobie instrukcję do Bety - czy jest coś poza instrukcją co warto wiedzieć przy składaniu / pierwszym oblocie tego modelu? P.S. Gdzie najlepiej kupić ten kit, który sklep polecacie? Chciałem kupić w "modelarni", ale jest tam chwilowo niedostępny, a na mojego maila do nich nikt nie opdowiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Przeszukaj clony tu http://abcrc.pl/szybowce-motoszybowce "Beta " , "Blixter" , "Sky Surfer" , "Yi Sky" , "Pionier" to wszystko jest podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Na forum było wiele wątków o klonach bety, głównie w działach od czego zacząć i w szybowcach piankowych. Poszukaj, poczytaj, a na pewno znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...