Skocz do zawartości

Lte ZTE MF823- problem


szymon-flightory

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam Internet Lte z Plusa z modemem ZTE MF823. Internet działa już ponad 2 miesiące aż do dziś. Aby połączyć się z siecią trzeba wejść w panel administracyjny modemu m.home w przeglądarce. Wszystko do tej pory było ok, ale teraz strona jest rozbita o nic nie można tam zrobić. Próbowałem reinstalacji modemu, ale nic nie pomogło. W załączniku przesyłam screen scrashowanej strony. Może ktoś będzie miał jakiś pomysł ? :)

 

Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Tapatalk

post-5455-13846016011105_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Ci się posypał firmware modemu? Jeżeli tak to życzę powodzenia z serwisami Plusa. Mój modem LTE krąży po serwisach 2 miesiące i twierdzą że jest dobry a sam koleś w punkcie Plusa stwierdził że nie. Powołałem się na niezgodnosć towaru z umową, olali to. Więc w efekcie przenoszę 5 numerów z Plusa do innej sieci. Już nie mam siły walczyć ani z plusem ani z jego serwisami. Jeszcze tylko do Huawei-a napiszę jak działają serwisy. U mnie problem jest taki że żeby sie połączyć z LTE trzeba klikać ze 3 razy na połącz , router wogóle nie chce zainicjować modemu a wcześniej wszystko było ok. Dodatkowo ostatnio nawet nie widział karty sim. Oczywiście w serwisach jest ok buhahah.

 

Może jeszcze wyłącz durną zaporę Windy i zobacz czy jakiś antywir nie obi Ci kreciej roboty. Przed ponowną instalacją przeczyść rejestry jakimś programem chociaż w przypadku klucza mojego CAD-a to nic nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję jutro pogrzebać :) A oprócz tego mam te same problemy co Pan. Czasem jest tak, że modem wywala się z sieci LTE co 5 minut gdy jest podpięty do routera pomimo wysokiego zasięgu. Trzeba odświeżać, resetować router, podpinać od nowa modem, żeby załapał spowrotem. Kilka dni temu również dostałem komunikat że karta sim jest nieprawidłowa. Za 10 minut podłączyłem znowu i nagle spowrotem jest prawidłowa. Dodatkowo w pierwszym miesiącu korzystania z Internetu była kpina z limitem danych. Całe 20 gb skończyło się w kilka dni przy normalnym korzystaniu z Internetu. Dzwoniłem do biura, gościu mi powiedział, że system zablokował moje polączenie,że to może się na początku zdarzyć i mój limit tak na prawde nie został wyczerpany. Poinformował mnie, że już naprawione i rzeczywiście Internet śmigał. Na drugi dzień znów komunikat o wyczerpaniu limitu co było nie możliwe. Tym razem inny konsultant powiedział zupełnie co innego. Że ich system jest sprawny i nie ma możliwości blokowania połączenia, tylko po prostu wyczerpałem limit. Nie odpowiedział na pytanie związane z odblokowaniem transfery sprzed dnia, ani nie powiedział mi w jaki sposób rzekomo wykorzystałem limit i co aż tak szybko go zeżarło, bo podobno nie mają technicznej możliwości tego sprawdzić. Jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe .. w PL też używam LTE i to jest katastrofa ... czasem działa pół dnia, czasem zrywa połączenie po 2 minutach. Czytałem o tym sporo i jest to na 100% wina wadliwych modemów, jednak Plus się broni i tylko czekać na pozew zbiorowy konsumentów (który jest w trakcie przygotowania). Plus się tłumaczy, że dostarcza usługę, która działa .. Klienci, że modemy nie działają a jak się próbuje wyjaśnić w Plusie to się wypinają, że to nie ich działka bo usługa jest OK. Tragedia ... najgorzej jest na pograniczu zasięgu, wywala non-stop. Nie pomaga wyłączanie trybów oszczędności energii USB i takie tam podobne ... Modemy wadliwe, ale nikt poza klientami otwarcie o tym nie chce mówić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam iPlusa HSDPA od 5 lat a LTE od dwóch. Wsparcie dla samej usługi w Plusie jest tragiczne, złożyłem 4 reklamacje na usługę i żadna nie zakończyła się sukcesem. Na sam modem Plus się wypina bo twierdzi że usługa działa dobrze a problem jest ze sprzętem a na ten gwarancji udziela producent. Huaweii ma wg. swoich wytycznych 14 kalendarzowych na usunięcie usterki więc serwis tyle samo, modem leży już 70 dni w serwisach i dalej jest uszkodzony. Napisałem w końcu kolesiowi z serwisu że testowałem na czterech różnych komputerach i dwóch routerach i nie działa a modem ZTE HSDPA działa odrazu na każdym z tych urządzeń i że LTE też działał a teraz już nie. To ten kre..yn odpisał żebym nie porównywał dwóch modemów. Biedaczek, nie zakumał że chodziło o to że porty usb są sprawne i prawidłowo obsługują wszystko łącznie z modemami. Kolejna sprawa- napisał żebym podłączył zewnetrzne anteny ( nie wiem jak to się ma do "brak karty sim") BTS LTE widzę z okna a Lumia 820 ma w LTE transfer 16Mb/s leżąc obok komputera z podłączonym, nie działającym modemem LTE. To są kpiny co odstawia PLus więc w związku z tym kończę z nimi współpracę i nie w akcie zemsty bo takich jak ja to oni maję w du...e ale dlatgo że nie mam ochoty się ciągle denerwować.

Dopiszę jeszcze że zanim oddałem modem do naprawy czasemm udało się połączyć z LTE ale będąc z córką w krakowie 2 dni nie udało mi się to w ogóle, Lumia 820 działała w LTE bez problemu.

 

Modemy które są dodawane do usługi Plusa z reguły mają program do jego obsługi zapisany w Eepromie modemu. To opcja FreeCD. Czyli że nie potrzebna jest płyta do instalacji modemu. Moim zdaniem posypał Ci się firmware i spróbuj reklamować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.