JacekK Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witajcie, po "klęsce" makietowej SE 5a, która wyszła do lotu dobrze ponad 800g, postanowiłem podejść do tematu zgoła inaczej. Model miał być lekki, do walki, wyglądać możliwie dobrze i latać jeszcze lepiej. Ponieważ moją najlepiej latającą ESĄ był właśnie DVII z CF, stąd pomysł aby go powiększyć - tym bardziej że promocja producenta zachęca. Wyposażenie modelu to silnik PULSO 2212/34 710kV ( baaaardzoo podobny do AXI 2212/34 710kV ) do tego regulator REDOX 30A z dużym okładem, bo silnik pobiera ze śmigłem GWS HD 11x7 około 7,8A i daje 700g ciągu. Oprócz tego 4 serwa Hitec 9g oraz pakiety Turnigy nanotech 1300 mAh 45-90C... A teraz fotki - model skończony w 99%, brak dwóch km Spandau 08/11 oraz szalika pilota. Model dzięki zabiegom odchudzającym, oraz bardzo lekkiemu pilotowi waży 619 g do lotu. Chyba dobrze... Uprzedzając wszelkie pytania - białe jest oczywiście malowane na biało... Tak więc bójcie się, bo pilot jest już martwy i bardzo zdesperowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Odchudziłeś ze skóry nawet pilota Piękny model - gratuluje ..... i właściwie to zazdroszczę takiej maszyny. Daj znać jak się tym lata. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 No, odchudziłem Mirku - dzięki za naprowadzenie na właściwe silniki Oblot jutro, jeśli nie będzie padać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Model oblatany Poza małą korektą skłonu silnika, lata idealnie!!! Prościutko, płynnie i przewidywalnie. Ciągu od groma, zawis na śmigle bez problemu Zwrotność bardzo ok, czuć że lata się czymś większym. Małe tak nie latają... Prędkość umiarkowana, podejście do lądowania - bajka: płynie po prostu. Jestem baaardzooo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Jacor piękna maszyna! a pomysł na pilota zajefajny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty smok Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Fantastyczny model.Podziwiam zapal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 WItajcie, Fokkerek już po około 15 lotach, przy bardzo różnej pogodzie. Sobota - bezwietrznie, model płynął jak marzenie. Niedziela wiatr około 20-30 km/h - model również radził sobie bardzo dobrze. Szybsze przeloty, walka z wiatrem - super. Lata na tyle dobrze, że dostał depronową pseudomakietę silnika BMW IIIa, jaki go napędzał. Kawał silnika to był - rzędowa szóstka, o pojemności 19100 cm sześć!!! i całe 185 KM Makieta waży 2,6g więc w granicach rozsądku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi