Volleyboy Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam zakupiłem ostatnio taki silnik http://www.hobbyking...?idproduct=6547 do tego taki pakiet http://www.rctrax.pl...t-s-g5/?id=7895 i z braku laku dałem to co miałem pod ręką czli taki regiel http://abc-rc.pl/ESC-Redox-20A . I teraz w czym jest rzecz: mianowicie uzbroiłem model ( mniejsza o niego ) podłączyłem pakiet, regiel wykrywa 2 cele, odgrywa swój hymn i teoretycznie wszystko jest git. Teoretycznie tylko bo jak dodam gaz ( w tym wypadku na max ) silnik przez 5 sek kręci normalnie i później tak jak by życie z pakietu uszło. Jak by, bo sprawdzając cele pakiet trzyma napiecie około 4.13 V. Później już nie chce wejść na swoje obroty. Dodatkowo był wymieniany silnik na inny ( objaw ten sam ) i regiel ( tu troche nie trafiona wymiana bo też na redoxa ale 30 ) i dalej to samo się dzieje. Czy ktoś jest w stanie jakoś "łopatologicznie" wyjaśnić mi gdzie popełniłem błąd lub w jakiej części elektroniki jest on zawarty? Dodam może że już wyczerpały mi się pomysły co mogę w tym układzie wymienić. Osobiście wydaje mi się że wina leży po stronie regla. Tylko czy to możliwe? Ze specyfikacji wynika jasno że obsługuje 2S. Może moglibyście ze swojej strony polecić jakiś sprawdzony regiel do halówki? ( o ile to wina regla ) z góry dziękuje i pozdrawiam
robroy67 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Taki objaw miałem przy uwalonym pakiecie,sprawdź napięcie pod obciążeniem,być może jedna celka jest do (_!_)
Grzesiek125 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 To nie będzie to raczej ,sprawdzaliśmy z kolegą na 4 (nowych) różnych pakietach 2S.
robroy67 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Bez wattmetera troszkę lipa.Ale może regulator ma opcję zmiany reakcji na rozładowaną baterię?Może da sie go ustawić,żeby zamiast odcinania silnika ograniczał moc? (nie znam tego regulatora). Jeśli da sie go tak ustawić i silnik będzie zwalniał to coś jest nie tak z poborem prądu,moze silnik uszkodzony/przeciążony,za mała wydajność baterii.Gdzieś tu bym szukał edit Nie doczytałem,że regiel to Redox,jakoś nie mam zaufania do nich.Brat ma takiego i też miał problem z odcinaniem
Volleyboy Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Ten mały pakiecik ma 45C wiec jeśli wierzyć producentowi to ja w to wątpie z ciekawości podłączyliśmy ten silnik do 3 S i kręci aż miło a ten 3S 1300 ma tylko 20C smigło dedykowane do tego silnika 8x4 No my mamy te regle w ESA i narzekać nie można Jutro jak czas pozwoli to sprawdzimy jeszcze na Turnigy Plush. Co prawda 25 ale może uda się wykluczyć w ten sposób jakiś wadliwy element
robroy67 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Napisz co wyjdzie .Ja jednak obstawiam słabą wydajność bateri :)
Volleyboy Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Ten dual 300mAh był jeszcze dzisiaj podłączony na chwilę do e maxa GF 2210/20 i normalnie kręcił. Normalnie tzn jak na 2S przystało. Żadnego objawu jak wyżej. Wszystko chodziło jak należy. ( właśnie mi się przypominało że w tym Zlinie, pomijając że jest tam ten e max mam również zamontowany turnigy plush.. jutro postaram się sprawdzić na tym reglu i napisze co i jak ) Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
robertus Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Nie napisałeś czy ustawiłeś zakres gazu na tym regulatorze. Obawiam się też, że 45C czyli 13,5A to po pierwsze max prąd chwilowy jaki pakiet może podać, a po drugie producent chyba był zbyt optymistyczny. Nie zdziwiłbym się gdyby pakiet ledwo dawał radę podać 7A. Przydałoby się sprawdzić prąd pobierany przez silnik na śmigle 8x4. A jak sie zachowuje ze śmigłem 7 cali?
Rekomendowane odpowiedzi