Jump to content

Silnik 1,8 wybór


Trojak lotnik

Recommended Posts

1,8 ... ale czego?

 

Dzisiaj produkowane silniki mają oznaczenie pojemności:

 

06,09,10,12,15,20,21,25,28,32,36,40,46,52,61,65,75,90,91,108,120,140,180....

 

i na pewno jeszcze kilka innych klas. I jest to oznaczenie pojemności w calach sześciennych tyle że:

 

klasa 06 to pojemność 0,06 cala sześciennego.

klasa 40 to pojemność 0,4 cala sześciennego.

klasa 180 to pojemność 1,8 cala sześciennego.

 

Aby przeliczyć cale sześcienne na centymetry sześcienne należy cale przemnożyć przez 16,39

centymetry na cale - mnożymy przez 0,06102

 

np.

 

silnik klasy 40 czyli 0,4 cala sześciennego to w przybliżeniu 6,5 centymetra sześciennego.

 

Więc jak widzisz podałeś wartość pojemności 1,8 i jeśli chodziło Ci o centymetry sześcienne to silników idealnie o tej pojemności nie ma. Najbliższe to 09 czyli ok 1,47ccm lub 12 czyli ok 1,96ccm. -- lub zupełnie blisko 10 czyli ok 1,76ccm

Ale jeżeli chodziło Ci o cale to 1,8 cala to 180 czyli ok 29,5ccm.

 

A tak po za tym to silnik najlepiej kupować jeśli wiadomo już co ma napędzać :)

Jeżeli chcesz silnik prosty w obsłudze celuj na silniki marki OS MAX LA. (niestety zapłacisz za tą markę więcej)

 

Najbliżej Twoim wymaganiom jest OS MAX 10 LA

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.