Jump to content

P-68 VICTOR budowa rozpoczeta (model juz po oblotach)


Recommended Posts

Witam,

Modelik zapowiada się śliczny.

Aku 4s ? Szkoda że tak dużo, bedą małe śmigiełka i raczej trudno będzie dobrać trójlopatowe, a szkoda. No i model może być bardzo szybki nawet jak dasz motory o kV=900-1000. Regle 33A - duże, ale pewnie innych nie masz ? Do takiego modelu silniki max.120-140W i regle 18A, max.25A, spokojnie wystarczają. No, ale jak masz pakiet 4s...

A o serwka to się pytasz ? 2 x 1.5 kg do lotek (z lekkim zapasem na koszenie trawy, choć jak podwozie to raczej będzie czyste pole) i 1.5-2.5kg na kierunek i wysokość, zależy jakie opory będą w bowdenach. Ja w dość szybkim i cięzkim (prawie 900g, silnik 200W, pakiet 3s 2200) modelu 1m mam na kierunku i wysokości HS-55 i po kilkunastu godzinach lotów, zero problemów. Tak, że te 2kg to i tak dużo.

Link to comment
Share on other sites

Witam !

Jesli chodzi o regle to nie oto chodzi

Wszystkie regle ktore mam sa tylko do max 3S a mi chodzi oto aby dac wieksze napiecie aby spadl prad ,ale to juz inny temat

Serwa to dam prawdopodobnie conrada 4 szt

Smigielka od 7-8 cali

Silniczki juz tez mam maja 750 obr/KV

reszta jak wyjdzie w czasie

Link to comment
Share on other sites

Może mi się zdaje ale jak zamiast 3s użyjesz 4s to BEC z regulatora nie uciągnie tylu serw co na 3s (pewnie z jedno mniej) i konieczne będzie stosowanie dodatkowego BECa lub pakietu odbiorczego.

Link to comment
Share on other sites

Witam !

Czesc PEGAZ juz poprawione ale cos mi tu zle pachnie czyzby to jakas dziwna sila ,ktora mnie pcha, aby zrobic wlasnie P-38 ............MOZE ZA JAKIS CZAS

Jesli chodzi o regle to jak juz wspominalem beda spiny 33 i one sobie swobodnie poradza nawet z 6 serwami tyle ze po odpowiednim polaczeniu

Mam model tez dwusilnikowca w ktorym zastosowalem regle Jeti 18 i 8 amp i mialem 4 szt serw i tez sobie poradzilem podlaczajac do kazdego regla osobne BEC ,tak ze wyszlo mi po 2 szt serw na jeden reg.

Jeszcze do tego zmiksowalem sobie tak ze silniki mozna bylo sterowac ciagiem za pomoca stweru kierunku ,co pieknie wygladalo przy robieniu zakretow prawie poziomych , a o reakcji lotek juz niewspomne cos strasznego ja dzialaja strugi zasmiglowe na loti

Link to comment
Share on other sites

Witam !

Jestem juz po nastepnym etapie budowy i oto co mi wyszlo

 

victor4hk1.th.jpg

 

Modelik obecnie wazy 450 g.

Takze jestem po testach silnikow i oto wyniki

Silnik RAY 2830/15

pakiet 4S

smiglo 7*3,5 GWS 480 g ciagu przy pradzie 3,6 amp

smiglo 8*4 GWS 580 g. ciagu przy pradzie 6,5 amp //oczywiscie ciag na pojedynczym silniku

Rozpoczolem takze juz budowe gondol

 

CDN

Link to comment
Share on other sites

Witam !

Modelik po pewnych poprawkach i przerobkach z powodow technicznych

Model gotowy juz do oklejenia i zmienilem gondolki

Zalozylem zawiasy na SK i SW i pokrylem juz tylna czesc kadluba ,aha sam sobie dorobilem kolpaki z twardej balsy i oto co jest juz wykonane::::::::::::::::;;

 

victor7hu7.th.jpg

 

victor8ul7.th.jpg

 

victor9gx8.th.jpg

 

viktor10wa1.th.jpg

 

victor11sh1.th.jpg

 

Modelik w obecnym stanie bez elektroniki i mechaniki wazy 465 g.

Po niedzieli zabieram sie za oklejanie folia

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam !

Juz modelik skonczony i gotow do oblotow ale to zalezy od pogody i jak sie uda to dzisiaj bedzie

Troche danych :::

Rozpietosc 1200

waga 1070 g. (pakiet 4S ciezki 2200 mAmp)

serwa conrada 4 szt

regle 2 szt Spin 33

odbiornik Oktawa

obciazenie powierzchni 44.5g/dm2

silniki to 2 szt RAY 2830/15

oto on:::

 

victor10bo6.th.jpg

 

victor11qp7.th.jpg

 

victor12sk0.th.jpg

 

viktor13pd6.th.jpg

 

viktor14jp3.th.jpg

 

Zastosowalem w modelu mixer do sterowania ciagiem silnikow tzn. za pomoca drazka SK zmniejszam ciag jednego silnika aby pomogl mi przy zakretach

Ciag przy smiglach 7 calowch mam 960 g. i przy pradzie 7 amp

Natomiast juz przy smiglach 8 calowch ciag mam 1160g. ale juz przd 12 amp

Pojezdzilem dzisiaj sobie po trawce i wspaniale reaguje na ster kierunku tzn. z pomoca silnikow

Planuje dzisiaj oblot ale to zalezy od pogody

TRZYMAJCIE KCIUKI :D

Link to comment
Share on other sites

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

CHYBA JUZ WIADOMO CO SIE STALO

 

 

 

 

 

Witam!

Chyba juz wiecie ze sie udalo

Witam !

Pogoda co prawda niezabardzo bo wiaterek okolo 5 m/s ale co tam przy tej wadze i ciagu powinno sie udac NO I SIE UDALO

Model polecial najpierw na smiglach 7 calowych i po paru korektach juz bylo ok

Ze wzgledu na mocny wiatr zmienilem smigla na 8 calowe i juz bylo prawidlowo ,szedl pod wiatr bez problemow

Zrobilem nawet pare petli coby sprawdzic konstrukcje no i oczywiscie pare beczek tez wszystko bylo ok

Sprwadzilem nawet zachowanie sie modeli na sterownie za pomoca zmiany ciagow silnikow co dalo przepiekny efekt tzn. zakrety poziome o bardzo malym okregu

Ladowanko bylo znakomite bo wiaterek mi tez troche pomagal ,ale tuz przy ziemi trzeba bylo uwazac ,bo bujalo modelem na boki ,ale poszlo znakomicie

Mam co prawda miejsce do startu ale akurat dzisiaj wietr wiel w poprzek i niedalo sie startowac ,wiec start odbyl sie z reki z pomoca kolegi

Link to comment
Share on other sites

Witam !

Mam krotki film z aparaciku ale niewiem gdzie go wstawic ma pojemnosc 620 Kb

 

jeśli chcesz to możesz mi go podesłać na mejla ja go moge wstawić na video google :)

 

piotreczek1988@o2.pl lub pyra_1993@o2.pl

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.