Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zastanawiam się nad zakupem pierwszego auta RC. Modelarstwem zajmuję się od kilku lat lecz do tej pory było to lotnictwo i latanie różnymi modelami. Chciałbym zakupić model kołowy. Na pierwszy model chciałbym kupić coś wytrzymałego, żeby nie rozbić modelu podczas pierwszej jazdy. Zastanawiam się nad zakupem: http://www.hobbyking...mp_System.html. Proszę o pomoc modelarzy zajmujących się samochodami Rc, aby wypowiedzieli się na temat tego modelu lub podobnych modeli i napisali czy taki model to dobry wybór. Do tego chciałbym jeszcze otrzymać informacje czy do takiego modelu dostanę części zamienne w Polsce. Dodam jeszcze, że model chciałbym zamówić w następnym tygodniu. Z góry dziękuję wszystkim którzy wypowiedzą się w tym poście. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałeś poprzedni wątek? http://pfmrc.eu/index.php?/topic/36613-co-wybrac-jako-pierwszy-model-elektryczny/

 

Nie ma chyba sensu na początku wchodzić w skalę inną niż 1:10. Jest mało popularna. Kupiłem kiedyś 1:18 onroad i sprzedałem od razu. W jeździe przepaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model który chcę kupić kosztował mnie będzie w granicach 210-230 zł z przesyłka. Jak będzie jeździł tak jak na filmach:

,