andrzej351 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 w takim modelu wszystkie kąty powinny być na zero,przy silniku ustawiasz tylko wykłon w prawo ok 3 st. patrząc od tyłu modelu.reszta na zero.
francuz Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Andrzej dzięki za informacje ,skłon silnika ustawiłem na 0 st., wykłon na 3 st. Zrobiłem foto jak wygląda zaklinowane płata po odbudowie , naklejkami prosze się nie sugerować bo krzywo są ponaklejane. może ktoś fachowym okiem rzuci i powie czy jest dobrze czy źle .
noker Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Cześć Łukasz, mi wychodzi po 2 stopnie po obu stronach na tym zdjęciu ładnie wypoziomowałeś model wg SW czerwona kreska to 0st zielona +2 st druga strona troszkę poziom ci uciekł albo krzywo trzymany aparat czerwona kreska +1,5 st zielona kreska +3,5 st po obu stronach różnica jest taka sama 2 st, tak jak Ci mówiłem ,mój madman też ma +2st i lata tak samo nerwowo sądzę, że to jest na 99% wina takiego zachowania modelu.
andrzej351 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Cześć Łukasz, sądzę, że to jest na 99% wina takiego zachowania modelu. oczywiście że tak,to jest dokładnie to o czym napisałem wcześniej.przy locie normalnym kąt zaklinowania płata jest dodatni,natomiast przy plecowym robi się już ujemny i wtedy pojawiają się problemy i nerwowość modelu. Łukasz musisz to skorygować,ustawić płat ze statecznikiem na zero oraz reszta kątów na 90 st. (statecznik pionowy z poziomym oraz płat ) i model będzie latał jak po sznurku .
RC Man Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgodnie z obietnicą poniżej fotki. Teraz zauważyłem, że ELE i AIL na fotkach mają niewielkie wychylenia i serwa nie były w pozycji neutralnej.
francuz Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 nom tu gołym okiem widąc że są równiutko na 0st .Może jutro poprawie u siebie
Rekomendowane odpowiedzi