Bartuś Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam, wg regulaminu oprócz daty urodzin należy wpisać wiek, ślepy jestem i nie mogę znaleźć tego pola więc oprócz tytułu tematu będzie to mój drugi błąd A wracając do powitania: - modelarstwem zajmuję się od około 8 roku życia z czego bardziej aktywnie od 13 kiedy to wykorzystałem mój model na lekcji fizyki dotyczącej zasad dynamiki Newtona - głównie interesuje mnie "mikro" skala czyli modele do 1:50 - czołgi itp - większość modeli nie miała ze mną lekkiego życia - nie jestem kolekcjonerem, człowiek jak wiele innych zwierząt z natury lubi się bawić - zamówiłem parę dni temu apkę na HK i mam zamiar przy jej pomocy w końcu na poważnie oderwać się od ziemi z moim hobby - pierwszy cel to funbat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Moim skromnym zdaniem, pierwszym Twoim celem powinien być jakiś trenerek, chyba że chcesz sobie przypomnieć dynamikę Newtona. A tak poważniej, to latałeś już czymś? PJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masło Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Również moim zdaniem powinieneś zacząć od trenerka. Funbat był moim pierwszym modelem i niestety marnie skończył. Zbudowałem STC i na nim nauczyłem się latać. Tu masz link do tematu o tym modelu: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/23234-stc-prosty-trenerek-z-depronu/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Witam ja bym obstawił na RWD5 skazo wersje z lotkami bardzo fajny model ja mam wersje z lotkami i profilem skrzydeł kfm-3 polecam bardzo stabilna maszyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...