Skocz do zawartości

"jestem nowy", "pomocy", "problem" ;)


Bartuś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wg regulaminu oprócz daty urodzin należy wpisać wiek, ślepy jestem i nie mogę znaleźć tego pola więc oprócz tytułu tematu będzie to mój drugi błąd :)

 

A wracając do powitania:

- modelarstwem zajmuję się od około 8 roku życia z czego bardziej aktywnie od 13 kiedy to wykorzystałem mój model na lekcji fizyki dotyczącej zasad dynamiki Newtona :)

- głównie interesuje mnie "mikro" skala czyli modele do 1:50 - czołgi itp

- większość modeli nie miała ze mną lekkiego życia - nie jestem kolekcjonerem, człowiek jak wiele innych zwierząt z natury lubi się bawić

- zamówiłem parę dni temu apkę na HK i mam zamiar przy jej pomocy w końcu na poważnie oderwać się od ziemi z moim hobby - pierwszy cel to funbat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie.

Wybrałem Funbata po przeczytaniu o nim i o innych modelach na forum (tydzień czytania w pracy :) urzekła mnie prosta klasyczna konstrukcja, o krety się nie boję mam dużo depronu (ostatnio panele kładłem) a nie licząc śmigieł wszystko tam wygląda na porządnie osłonięte. Latać dotychczas latałem tylko małym helikopterkiem - zabawką i za młodu samolocikami z papieru na lekcji ;) więc jak przyjedzie aparatura poćwiczę na symulatorze aby parę nawyków mięśniowych wyćwiczyć.

Wychodzę z założenia że jeśli są ludzie którzy na nim nauczyli się latać to i mi się uda, jak mawiają w Top Gearze - How hard can it be?

O zniechęcenie się nie martwię jak coś nie idzie trzeba przeanalizować problem i szukać rozwiązań skoro w końcu innym wychodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie