przemo Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Panowie nie ma co porównywać szprychy rowerowej do szprychy rowerowej, szprycha rowerowa w tych czasach można powiedzieć że jest pojęciem względnym, wszystko zależy jakiej szprychy kolega użył, konkretnie jakiej firmy i do jakich rowerów ma ona zastosowanie ... zwykła szprycha kosztuje w granicy może 60 - 80 groszy a twardsze i lepsze nawet chodzą po 2 - 3 złote ... więc nie ma co wrzucać szprych do jednego wora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelizor Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Coś mi się wydaje, że za szybko chciałeś zobaczyć efekt końcowy i zapomniałeś po drodze o kilku istotnych szczegółach . 1. To co pisał wcześniej Sławek, czyli musisz dołożyć jakieś wręgi w okolicy natarcia i spływu, np. ze sklejki owocówki 2. Czy te drewniane elementy do których przykręciłeś podwozie, o co również pytał wcześniej Sławek, są przyklejone tylko do pianki? Jeśli tak to musisz tam wkleić jakieś wzmocnienia. Samo podwozie, jeśli wykonane jest ze zwykłych szprych, to faktycznie może być zbyt giętkie 3. Nadal nie widać wręgi silnikowej, ani żadnej klapki rewizyjnej umożliwiającej dostęp do silnika, pakietu 4. Czy stateczniki przykleiłeś również tylko do pianki? Nie widzę na zdjęciach żadnych podłużnic. Jeśli masz jakieś zdjęcie tylnej części kadłuba z chwili kiedy wklejałeś tam te wzmocnienia, to pokaż jak to wygląda 5. Półka na pakiet i serwa 6. Na zdjęciach widzę tylko jeden bowden. Jak chcesz rozwiązać sterowanie wysokością i kierunkiem lotu za pomocą jednego bowdena? Model tej wielkości bardzo dobrze lata jeśli waży w okolicy 1200- 1600g. Nie bój się, że będzie za ciężki. Jeśli będzie za lekki, to będzie się zachowywał w powietrzu jak gazeta wyrzucona z wieżowca . Bardzo ładnie wygląda z zewnątrz, ale musisz te wnętrzności poprawić. Wydaje mi się, że przez pośpiech narobiłeś sobie sporo roboty. Oklejać najlepiej jest na końcu, gdy model nadaje się już do lotu. Jakie wyposażenie planowałeś do niego zamontować? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 to podwozie wyrwie ci sie przy pierwszym ladowaniu, za slabe podloze ja przyklejam od spodu do kadluba takie wieksze kawalki sklejki na klej epoxy i daje rade a u ciebie albo sie wyrwie albo wpadnie do srodka , co do bowdena to rzeczywiscie potrzebujesz 2, chyba ze rezygnujesz ze steru kierunku, jesli przykleiles tez mocowanie owiwek na goracy klej , chodzi mi o te kostki elektryczne,to tez ci sie poodrywaja; ja tak robie ale najpierw kostki wklejam w uprzednio przygotowane kawalki balsy lub sklejki na klej ca i potem wklejam do srodka owiewek na klej polimerowy, moze to i prymitywne rozwiazania ale zdaja egzaminy, . wrzucam kilka fotek , pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekkrol1998 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Panowie dziękuje za odpowiedźi i podpowiedzi jeżeli chodzi o środek to jutro biorę się za robote i będzie półka do serwa i wręga oraz jakieś wzmocnienia kolega pisał jak rozwiąże sterowanie jednym bowdenem do steru i wysokości otóż to tu sterowanie jest lotkami i tylko wysokością. a waga teraz tak jak na zdj to 198g Pozdrawiam kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi