boles78 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 witam postanowiłem pierwszy raz zbudować model esa rc narazie jestem na etapie zaokrąglania krawędzi i żelaskowania mam takie pytanko czy na fabrycznym cięciu na płaskiej powierzni statecznika poziomego widoczne są niteczki epp czy trzeba je jakoś usunąć bo boje sie żeby nie zniekształcić statecznika mówie o płaskiej powierzni całej bo krawędzie mam okl
alenik Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Delikatnie zetnij ostrym nożykiem przejeżdżając podobnie jak podczas golenia się
boles78 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 wielkie dzięki a pewnie ideału się chyba nie da zrobić po pomalowaniu pewnie dopiero widać a takie jeszcze chyba głupie pytanko krawędzi lotek od skrzydła nie ścina sie i nie zaokrągla zostają orginale
boles78 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 wielkie dzięki narazie jeszcze obróbka i zastanawianie sie w jakiej odległości od natarcia skrzydła dać długie pręty wzmocnienie węglowe model fw 190 czytałem gdzieś że 65mm i jeszcze wzmocnienie statecznika poziomego z płaskownika wciskamy też tylko przez nacięcie nożem i wciśniecie brzegiem a nie na płasko takie dziwne pytania zadaję bo nie wiem czy przy tych modelach jakieś małe szczegóły mają potem znaczenie i boje sie troche czy coś mi z tego wyjdzie jeszcze raz wielkie dzięki iw pobliżu ciężko o poradę
Adam_S Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Długie pręty węglowe (dźwigary) ja wklejam w najgrubszym miejscu profilu. Bardzo ważne jest aby górny i dolny dźwigar były dokładnie nad sobą. Da to największą sztywność. Płaskownik w statecznik poziomy wklejasz w pionie w nacięcie. Ja wklejam ok 1cm od zawiasu steru.
boles78 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 jakoś powoli idzie jeszcze reżbienie kadłuba obawiam sie o swoje zdolności artystyczne statecznik gotowy jeszcze skrzydła nacięcia pod pręty nacinamy na położonych dwóch połówkach skrzydeł od razu po całości a nie najpierw jedna połowa skrzydła potem druga żywicy nie posiadam obecnie poxipol może być do sklejenia połówek skrzydeł i jak wygodniej i lepiej wklejać pręty w skrzydło pierwszy górny czy lepie dolny czy to bez znaczenia jak skończe te etapy to postaram sie o fotki może kogoś rozbawie z góry dziękuje za podpowiedzi
szpachla Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ja tnę po całości, ale łatwiej jest przyłożyć latę jak masz skrzydło w dwóch połówkach. Z tym że najpierw pozaznaczaj sobie punkty po których przebiega pręt a dopiero potem przykładasz latę i nacinasz. Pianki dobrze łapią na klej kontaktowy. Uhu Por, Butapren. Poxipol średnio się nadaje bo nie jest elastyczny.
Adam_S Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Poxipol jest ciężki. Ja swoje esy kleję na UHU Por i na CA. Staram się nie używać przyśpieszacza do budowy. Do napraw w terenie to co innego. Ja najpierw łączę połówki skrzydeł potem wklejam węgle. Nie pamiętam w jakiej kolejności. Zrób tak jak Ci wygodnie Esa i tak zaczyna dobrze latać dopiero po przyjęciu pierwszej butelki CA
boles78 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 dzięki za radę , a jak skleje te połówki skrzydeł na uhu por który jest elastyczny to po wklejeniu prętów wznios skrzydła sie nie zmieni
Masło Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Ja kleję wszystko na CA. Słyszałem, że po klejeniu na UHU, CA potem nie chce łapać w tym miejscu (naprawy).
boles78 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 wielkie dzięki potestu je na skrawkach
boles78 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 witam skończyłeobróbkę i wklejanie wzmocnien myślałem że pójdzie mi lepiej wzmocnienia zabardzo mi sie nie pozaklejały i troche je widać zresztą prosze o konstruktywną opinie
Masło Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 I jak idzie? Coś się ruszyło? Ciekaw jestem jak wyjdzie
boles78 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 witam narazie zbieram kaske na osprzęt nie długo będe zamawiał myśle o silniku emax 2812 z regulatorem redox 20A NIE WIEM JESZCZE JAKIE ŚMIGŁO wybrać na początek żeby nie był za szybki i w miare spokojnie leciał a jak najlepiej na która dziurke orczyka ustawić lotki żeby za ostro sie nie zrywał bo jak narazie to szwagier zostawił mi symulator i trening trening
Patryk900 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Śmigło 8x4 przecież nie musisz dawać gazu na maxa orczyk zapinasz na samą górę a wychylenia ogranicz w aparaturze opcja e.point o ile dobrze pamiętam(można tez ograniczyć gaz)
Autsajder1983 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 GWS 8x4 i 5 minut na pełnym gazie dasz radę
Patryk900 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 GWS 8x4 i 5 minut na pełnym gazie dasz radę Więcej na 2s latałem przy tym śmigle : http://abc-rc.pl/EMP-8x4
boles78 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 dzięki za radę przyjdzie pora montażu i testów będe musiał metodą prób po sprawdzać. aparaturke mam od szwagra po cessnie e fly prosta z ustawieniem trymerów i rewersow jak mi coś wyjdzie z latania będe musiał pomyśleć o czymś troche lepszym za rozsądną cene na początek
Rekomendowane odpowiedzi