boles78 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 witam postanowiłem pierwszy raz zbudować model esa rc narazie jestem na etapie zaokrąglania krawędzi i żelaskowania mam takie pytanko czy na fabrycznym cięciu na płaskiej powierzni statecznika poziomego widoczne są niteczki epp czy trzeba je jakoś usunąć bo boje sie żeby nie zniekształcić statecznika mówie o płaskiej powierzni całej bo krawędzie mam okl Link to comment Share on other sites More sharing options...
alenik Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Delikatnie zetnij ostrym nożykiem przejeżdżając podobnie jak podczas golenia się Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 wielkie dzięki a pewnie ideału się chyba nie da zrobić po pomalowaniu pewnie dopiero widać a takie jeszcze chyba głupie pytanko krawędzi lotek od skrzydła nie ścina sie i nie zaokrągla zostają orginale Link to comment Share on other sites More sharing options...
alenik Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Możesz zostawić tak jak jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 wielkie dzięki narazie jeszcze obróbka i zastanawianie sie w jakiej odległości od natarcia skrzydła dać długie pręty wzmocnienie węglowe model fw 190 czytałem gdzieś że 65mm i jeszcze wzmocnienie statecznika poziomego z płaskownika wciskamy też tylko przez nacięcie nożem i wciśniecie brzegiem a nie na płasko takie dziwne pytania zadaję bo nie wiem czy przy tych modelach jakieś małe szczegóły mają potem znaczenie i boje sie troche czy coś mi z tego wyjdzie jeszcze raz wielkie dzięki iw pobliżu ciężko o poradę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam_S Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Długie pręty węglowe (dźwigary) ja wklejam w najgrubszym miejscu profilu. Bardzo ważne jest aby górny i dolny dźwigar były dokładnie nad sobą. Da to największą sztywność. Płaskownik w statecznik poziomy wklejasz w pionie w nacięcie. Ja wklejam ok 1cm od zawiasu steru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 Dzieki wolalem sie upewnic Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 jakoś powoli idzie jeszcze reżbienie kadłuba obawiam sie o swoje zdolności artystyczne statecznik gotowy jeszcze skrzydła nacięcia pod pręty nacinamy na położonych dwóch połówkach skrzydeł od razu po całości a nie najpierw jedna połowa skrzydła potem druga żywicy nie posiadam obecnie poxipol może być do sklejenia połówek skrzydeł i jak wygodniej i lepiej wklejać pręty w skrzydło pierwszy górny czy lepie dolny czy to bez znaczenia jak skończe te etapy to postaram sie o fotki może kogoś rozbawie z góry dziękuje za podpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
szpachla Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Ja tnę po całości, ale łatwiej jest przyłożyć latę jak masz skrzydło w dwóch połówkach. Z tym że najpierw pozaznaczaj sobie punkty po których przebiega pręt a dopiero potem przykładasz latę i nacinasz. Pianki dobrze łapią na klej kontaktowy. Uhu Por, Butapren. Poxipol średnio się nadaje bo nie jest elastyczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam_S Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Poxipol jest ciężki. Ja swoje esy kleję na UHU Por i na CA. Staram się nie używać przyśpieszacza do budowy. Do napraw w terenie to co innego. Ja najpierw łączę połówki skrzydeł potem wklejam węgle. Nie pamiętam w jakiej kolejności. Zrób tak jak Ci wygodnie Esa i tak zaczyna dobrze latać dopiero po przyjęciu pierwszej butelki CA Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted January 24, 2014 Author Share Posted January 24, 2014 dzięki za radę , a jak skleje te połówki skrzydeł na uhu por który jest elastyczny to po wklejeniu prętów wznios skrzydła sie nie zmieni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masło Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Ja kleję wszystko na CA. Słyszałem, że po klejeniu na UHU, CA potem nie chce łapać w tym miejscu (naprawy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 wielkie dzięki potestu je na skrawkach Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 witam skończyłeobróbkę i wklejanie wzmocnien myślałem że pójdzie mi lepiej wzmocnienia zabardzo mi sie nie pozaklejały i troche je widać zresztą prosze o konstruktywną opinie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masło Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 I jak idzie? Coś się ruszyło? Ciekaw jestem jak wyjdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 witam narazie zbieram kaske na osprzęt nie długo będe zamawiał myśle o silniku emax 2812 z regulatorem redox 20A NIE WIEM JESZCZE JAKIE ŚMIGŁO wybrać na początek żeby nie był za szybki i w miare spokojnie leciał a jak najlepiej na która dziurke orczyka ustawić lotki żeby za ostro sie nie zrywał bo jak narazie to szwagier zostawił mi symulator i trening trening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk900 Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Śmigło 8x4 przecież nie musisz dawać gazu na maxa orczyk zapinasz na samą górę a wychylenia ogranicz w aparaturze opcja e.point o ile dobrze pamiętam(można tez ograniczyć gaz) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autsajder1983 Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 GWS 8x4 i 5 minut na pełnym gazie dasz radę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk900 Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 GWS 8x4 i 5 minut na pełnym gazie dasz radę Więcej na 2s latałem przy tym śmigle : http://abc-rc.pl/EMP-8x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boles78 Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 dzięki za radę przyjdzie pora montażu i testów będe musiał metodą prób po sprawdzać. aparaturke mam od szwagra po cessnie e fly prosta z ustawieniem trymerów i rewersow jak mi coś wyjdzie z latania będe musiał pomyśleć o czymś troche lepszym za rozsądną cene na początek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts