ZIELONYBOMBEL Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam Wszystkich !! To znowu ja z pytaniami ? :oops: :roll: Dalej pracuje przy moim E.G. ( Może kiedyś poszybuje ) :rotfl: Kupiłem końcówki ( takie złote proste bananki). Proszę powiedzcie mi czy obojętne jest który przylutuje do kabli silnika, a który do regulatora. Chodzi mi o to .... " żeńskie " i "męskie " .....czy jest jakaś zasada ??? :oops: Przy akumulatorku mam inny wtyk (kostka ) , czy mam ją odciąć i przylutować te bananki, czy do regulatora z jednej strony zamontować kostkę ?? :oops: Rozumie, żę łącze kabelki kolorami ??? :oops: Teraz jak wszystko połącze i nie wybuchnie to powiedzcie mi jak mam ustawić serwa przy pomocy aparatury przed wsadzeniem do mego E.G. ???? :oops: Ponieważ będe wszystko podłączał pierwszy raz w życiu, to powiedzcie proszę jak mam postępować ( co robić kolejno), żeby nie spaliło mnie, albo mego pierwszego E.G. :oops: Proszę bez uśmiechów i wszystko wyoślić powoli staremu. ( Wiecie, jaka wielka będzie Wasz radość jak na wiosnę oznajmie, że dzięki Wam wystartowałem i ......może wyląduje ) :devil: Już dziękuję Tym którzy przeczytali i się nie śmieją ......Wszystkim, którzy odpowiedzą ....to nawet sam nie wiem jeszcze, jak podziękuje !!!! :* :* :* Dziękiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! ( Pamiętajcie, że i tak wszystko co zrobiłem to dzięki Wam .... no może model kupiłem sam ). Stary Jasiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Dużo opisywania mieszkam niedaleko ciebie 15km, jak masz czas w sobotę to możesz przyjechać z bebechami do mnie to ci wszystko pokaże, i zobaczysz jak ja montuję, mam rózne złącza jakby ci brakowało. Zmontujemy i sprawdzimy całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Holeczek Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Raczej niema zasady gdzie które końcówki bananków założyć, ale niektórzy na akumulatorze na jednym kablu dają żeńską końcówkę a na drugim męską, żeby nie pomylić się podczas podłączania. Jeżeli masz gniazdko do tej wtyczki na pakiecie to możesz to nią podpiąć, a jeżenie nie posiadasz takowego to po prostu utnij końcówkę i bananki przylutuj. Ogólnie przyjęty standart kolorów kabli to czerwony to + a czarny to -. Mam nadzieję że pomogłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Tylko nie lutuj na aku dwóch wtyczek męskich bo zwarcie pewne. Najlepiej jedną męską jedną żeńską i potem zawsze tak samo lutować. Na regulatorze dajesz końcówki żeńskie 3mm, takie są montowane w większości silników 3f. Napisz na PW to się umówimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIELONYBOMBEL Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Dużo opisywania mieszkam niedaleko ciebie 15km, jak masz czas w sobotę to możesz przyjechać z bebechami do mnie to ci wszystko pokaże, i zobaczysz jak ja montuję, mam rózne złącza jakby ci brakowało. Zmontujemy i sprawdzimy całość. Jeszcze raz dzięki !! Jak podasz mi nr. telefonu, to jutro się odezwe, żeby się umówić !! ( napisałem na PW) Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Holeczek Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Leda_g ja na moim pakiecie zamontowałem właśnie 2 wtyczki męskie bo mogę je od razu do ładowarki podpiąć, ale zrobiłem sobie takie nakładki, które nakładam na wtyczki jak mam odłączony pakiet żeby się nie zwarło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 No to moze ja napisze,bo jeszcze nie tak dawno bylem na podobnym etapie Regulator-to juz prawie norma-z regulatora wychodza koncowki zenskie (z dziurka) do ktorych wklada sie wtyki od silnika.Silniki zazwyczaj maja zakonczenia kabli meskie. I z reguly (proponuje tez wybrac jeden system) jest to 3,5 mm srednica wtyku. Zasilanie regla.Plus-czerwony przewod ma zakonczenie w reglu jako meski Minus jako zenski. Kup komplet wtykow np. 3,5 mm i do plusa bateri przylutuj zenski , a do minusa meski. Ot i cala tajemnica.Powodzenia. Edit. Upss,pisalo sie razem,Ale zostanie na utrwalenie :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 To znowu ja z pytaniami ? :oops: :roll: Dalej pracuje przy moim E.G. ( Może kiedyś poszybuje ) :rotfl: Kupiłem końcówki ( takie złote proste bananki). Proszę powiedzcie mi czy obojętne jest który przylutuje do kabli silnika, a który do regulatora. Chodzi mi o to .... " żeńskie " i "męskie " .....czy jest jakaś zasada ??? :oops: silnik - końcówki męskie, regulator - końcówki żeńskie (nie wiem czy w momencie niepodpiętego silnika a podłączonym zasilaniu regulatora zwarte końcówki regulatora mogą wywołać uszkodzenie jego. Żeńskie końcówki w tym przypadku gdyby miało do tego dojść - uniemożliwią to) Sinik z regulatorem łączysz - już może wiesz - jak chcesz W momencie gdy silnik kręcić będzie się w kierunku przeciwnym do zamierzonego, zamieniasz kolejnością dwa dowolne przewody. P.S. Tak jak pisze Peter. Przy akumulatorku mam inny wtyk (kostka ) , czy mam ją odciąć i przylutować te bananki, czy do regulatora z jednej strony zamontować kostkę ?? :oops: Obojętnie jaka wtyczka - byle zdolna przenosić zamierzone obciążenie prądowe oraz uniemożliwiająca wywołanie przypadkowego zwarcia pakietu. Jeśli mają być to bananki można umieścić banan żeński +akumulatora i męski -akumulatora. Do zwarcia dojdzie wówczas gdy je sam zepniesz a nigdy nie będziesz musiał się zastanawiać na lotnisku gdzie minus a gdzie plus. Rozumie, żę łącze kabelki kolorami ??? :oops: Tylko kable akumulatora. Teraz jak wszystko połącze i nie wybuchnie to powiedzcie mi jak mam ustawić serwa przy pomocy aparatury przed wsadzeniem do mego E.G. ???? :oops: Ustawienie Aparatury CENTER=0 i trymer na 0. Po podłączeniu serwa będziesz znał jego położenie centralne. Możesz wówczas dowolnie zamocować dźwignie serwa dokładnie wiedząc gdzie jest neutrum. Ponieważ będe wszystko podłączał pierwszy raz w życiu, to powiedzcie proszę jak mam postępować ( co robić kolejno), żeby nie spaliło mnie, albo mego pierwszego E.G. :oops: Ostatni podpinasz pakiet zasilający reszta dowolnie. Proszę bez uśmiechów i wszystko wyoślić powoli staremu. ( Wiecie, jaka wielka będzie Wasz radość jak na wiosnę oznajmie, że dzięki Wam wystartowałem i ......może wyląduje ) :devil: Po starcie wszyscy muszą kiedyś lądować ważny jest sposób w jaki ten manewr się wykona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Jeszcze należy pamiętać, aby nie podpiąć odwrotnie kabla do odbiornika-niby serwa ą jakoś przed tym zabezpieczone, ale ja tak jedno spaliłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.