Shadows Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam jestem nowicjuszem na forum, niecały rok temu kupiłem pierwszy model rc był to easy star a po trzech miesiącach kupiłem sobie cesne .Ale mi to nie wystarcza , wiec postanowiłem zbudować RWD5 . Wszystkie materiały posiadam w domu , tylko musze jeszcze kupić depron 6 i 3 i tu moje pytanie czy kupić depron 3 i skleić dwie płachty czy kupić depron 3 i 6 dodam tylko że w Lublinie nie sprzedają na sztuki i musze sobie kupić paczke lozdrawiam . Przepraszam za gafy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacza Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Jak dla mnie kup 3 i 6. Sklejanie w warstwy dołoży Ci dużo masy z kleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Jeżeli chcesz zaoszczędzić na czasie zrób skrzydło o profilu kfm3 z podkładów 6mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Jeżeli chcesz zaoszczędzić na czasie zrób skrzydło o profilu kfm3 z podkładów 6mm modelarstwo to nie oszczędność na czasie ... z profilem kfm model wygląda jak latająca klatka schodowa a z oryginalnym profilem z planów model lata naprawdę bajecznie więc według mnie nie ma co krzywdzić tej konstrukcji byle schodami tylko zbudować skrzydło z oryginalnym profilem bo model jest tego wart jak też ktoś napisał tutaj na forum, niestety nie pamiętam już kto ... model ma latać ale ma też wyglądać. Klatka schodowa to dobrze wygląda ale w budynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...