boles78 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Wiem ze gornoplaty ale po paru miesiacach myslenia o wytrzymalosci i w miare dostepnej cenie skusilem sie na ta foczke szwgier troche kusil tez zeby kiedys powalczyc on ma trenerka cesne no ale ja wole sie na swoim sie uczyc wrazie czego sam naprawie i taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boles78 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 pierwsze obloty jakoś poszły troche wiaterek mógłbyć słapszy bo nie stey ostrego kreta nie uniknołem chyba za małe wychylenie steru wysokości dałem i wzgledem lotek słabo reagował ,coż troche kleju pare minut małe poprawki i gotowy jeszcze pogoda i sprawdzenie poprawek, niewiem czy tą ośke silnika obcinac i ile , dzwigienki chyba też odwrotnie wkleiłem chyba że są dwie wersje wkleiania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy. Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 kiepsko silnik widać, ale chyba propsaver jest dobrze założony - na końcu wału. Z tym, że powinieneś wał skrócić, bo tak długi przy nieuniknionych przyszłych krecikach i tak się najprawdopodobniej skrzywi. Dosuń propsevera całkiem do korpusu, zaznacz cienkim pisakiem na wale i tnij żeby koniec jego potem nie wystawał spod propservera. Wtedy wytrzyma bez skrzywienia nawet dziesiątki krecików. Dźwigienki odwrotnie? co przez to rozumiesz - że od spodu skrzydła, czy skos do przodu? Bo tak wklejona jest OK - może minimalnie mogła być bardziej wysunięta do przodu skrzydła, tak aby oś otworu popychacza była w jednej linii z zawiasem lotki, ale i tak nie jest źle. A przy okazji - co do zamocowania popychacza (bo wygląda że jest tylko zagięty pod kątem) - bardzo prosty sposób na zabezpieczenie przed wypadnięciem z otworu to nasunięcie na zakrzywioną końcówkę kawałeczka koszulki zdjętej z jakiegoś kabelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boles78 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Mam jakies plasikowe blokadki poychaczy to zaloze a ta os to gumuweczka moge czy lepiej recznie pilka uciac i dzeki za rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Wstaw lepsze fotki, bo oczy bolą na to patrzeć, zanim wstawisz sprawdź fotkę anie tak na odwal się.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy. Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 gumóweczką, małym dremelkiem, było by najlepiej - ręczna piłka to raczej tylko z takim okrągłym brzeszczotem posypanym jakimś korundem? - wały są bardzo twarde... aha, jeszcze jedno, przy piłowaniu wału owiń silnik workiem foliowym - przebij worek żeby z niego tylko wał wychodził. Magnesy neodymowe są tak silne, że bez tego zabezpieczenia wyłapią drobinki piłowanego metalu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boles78 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 dzięki za rady aha i troche lepsze zdj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dźwignie są ok, na poprzednim zdjęciu wyglądało tak, jakby były wklejone odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boles78 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 pierwsze obloty jakoś idą lata już prawie dobrze tylko jak wychodzę z zakrętu i prostuje wychla sie raz na jeden bok raz na drugi i mam troche problem z ustabilizowaniem lotu nie wiem czy to moja wina czy musze zmniejszyć wychylenie lotek bo na aparaturce nic nie ustawie bo prosta z trymerami i rewersami tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi