Skocz do zawartości

Gdzie kupić model F3A.


piotr_swiderek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
Opublikowano

Wyglada mi to na b.drogi sport. Model w wersji 'tartak' ponad 500eur. Wyczynowe szybowce i electroszybowce wychodza w porownaniu bardzo tanio. Za 1000eur mozna miec super-hipper model w dowolnym malowaniu i w zasadzie gotowy do lotow (tez zawodniczych). Na F3A 1k eur to dopiero poczatek wydatkow ech... zostaje przy szybowcach i Piperze :)

Opublikowano

Trudno się z tobą niezgodzić, ale cóż każdy lata tym co lubi. Poza tym jest wiele ofert modeli używanych czasami w świetnym stanie.

Opublikowano

Nie musisz na początek kupować super chiper wyposażonego laminatowego modelu.Na start polecam Leo F3A nie jest to może Mercedes w tej klasie, ale w powietrzu radzi sobie całkiem dobrze a i podwozie wytrzymuje twarde lądowania bardzo dobrej jakosci wegiel kolega kilka razy przydwonił i podwozie ładnie sie poddawało.Trzeba oczywiscie wczesniej wzmocnic klocek i jest git nawet na trawie:D.Do tego np OS max 91FX z rura rezonansową i jest malinowo :Dhttp://wimarex.toya.net.pl/samoloty/cmpro/leo/leo2.htm

Opublikowano

Jednak nie , dzieki. Najpierw polatam moim 2m piperem i jak mi sie spodoba ,to byc moze wywale ten moj caly elektryczny zlom na ... zlom. Zreszta , tak naprawde to coraz mniej mnie to kreci (modelarstwo ogolnie).

  • 3 lata później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Kankrz, czy mógłbyś co nieco powiedzieć na temat tego Commandera?

Bo na forum jeszcze nikt o nim nie wspomniał a model wydaje się bardzo interesujący... mało mamy tak dużych piankowców.

Jakieś fotki, filmik lub chociażby co do niego włożyłeś??

Opublikowano

Mój setup wygląda tak : Silnik Emax GT2826/04 KV1090 - 960W ; Śmigło APC 10x5E ; 4x hs81 Hitec ; 5Ah 4S, regulator 60A. Tak jak pisałem model świetnie lata i pięknie się prezentuje. Duża bateria pozwala na 15-20 min lotu , poza tym z mniejszą nie sposób go wyważyć bo ciążki na ogon.

Mój filmik nie jest jeszcze gotowy ale tu możesz zobaczyć jak inni latają :

 

 

Jest to pianka ze wzmocnieniem (?) sklejkowym wewnątrz kadłuba. Zaskakująco łatwo się naprawia. Grzmotnąłem o beton na pełnym gazie, kadłub wyglądał na zupełnie zniszczonyi. Pozbierałem wszystko do woreczka i w domku, pomału zacząłem składać te puzle - już jest cały :).Potrzebuję tylko nowe węglowe podwozie. To był mój ostatni lot na 35MHz, dość zakłóceń. .

Mój do lotu ważył 1,900g i był cięższy o ok 300g niż zalecają. Mimo to pięknie chodził w pionie, potrafił też latać wolno. SC zgodny z instrukcją.

Acha , magnesy nie trzymają kabinki, nawet nie udało się wystartować. Trzeba dodatkowo zaklejać taśmą.

Jeśli uda mi się kupić podwozie do niedzieli to na pewno zabiorę go na lotnisko.

 

pozdr - Krzysiek

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź :)

 

ten silnik, który wykorzystałeś wg specyfikacji:

  • Ciąg max: 3100g
  • Zalecana masa modelu [g]: 2500 ÷ 4000

Wynika więc z tego, że masz kosmiczny nadmiar mocy na pakiecie 4S... Samolot do lotu powinien mieć kolo 1750g, Ty masz 1900g więc to wychodzi zaledwie 150g więcej :)

Będę z wielkim zainteresowaniem wyczekiwał wszelkich filmików, fotek lub spostrzeżeń... Sam powoli myślę o czymś większym (do 2 kg) ale z pianki właśnie. Do tej pory byłem pewny, że w końcu kupie CarbonZ Yaka 54 od E-flite bardziej pod 3D niż klasyczną akrobację... ale jego cena, no cóż :P Teraz jak patrzę na tego Commandera to już nie jestem tak zdecydowana na tego Yaczka :P

 

Udanych dalszych lotów życzę! :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Model gotowy do lotu tj. naprawiony. Wymieniłem połamane śmigło, mocowanie śmigła i podwozie (1/3 wartości modelu). Jeden z pakietów również poszedł do kasacji.

Od teraz będzie latał na 2.4G (JR x9303).

Opublikowano

Miło słyszeć(czytać :P), że to nie taka zupełna "jednorazówka" i daje się naprawiać :) No moim zdaniem 2,4 to obecnie niemal konieczność.

Ja powoli zbieram fundusze i pewnie też się skuszę na tego Commanderka...

Będę śledził dalej wątek i czekał na Twoje uwagi/opinie/ może filmy?? ;)

Opublikowano

Będzie filmik ale nie mogę powiedzieć kiedy. Kręcił kolega i ma na płycie ale jakoś nie możemy się spotkać. Pilot ze mnie kiepski więc cudów tam nie ma.

Jeśli idzie o uwagi to polecam zmienić popychacze w ogonie na węglowe bo ze stalowymi trudno wyważyć. Kółko ogonowe też trzeba jakoś poprawić.

To tyle , więcej po lotach :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.