Vitorian Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Czy odkręcanie śrubek przez silnik elektryczny to normalne, czy mam jakiś wadliwy model SPIRIT BUGGY BEZSZCZOTKOWY, i jak można temu zaradzić.
polpakpol Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Jeżeli silnik nie jest wyważony lub śmigło to jest to normalne zjawisko lecz w kołach nie powinny się odkręcać, kropla CA chyba załatwi problem.
Vitorian Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Chodzi o autko elektryczne, ten klej dać pod śrubę na gwint tak? Czy da się to później odkręcić
polpakpol Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Jeżeli to samochodzik elektryczny, to nakrętki kół na specjalny klej do gwintów można przykręcić, z odkręceniem potem nie ma problemu.
Air Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 W żadnym wypadku CA! Śruby wkręcamy tylko i wyłącznie na średniodemontowalny klej anaerobowy do gwintów (aka "niebieski loctite" - chociaż ja używam akurat Technicollu A i ten potrafi zakleić tak, że wykręcić się nie da (szczególnie dotkliwe w przypadku małych śrubek).
Vitorian Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 kupiłem takie coś http://allegro.pl/sh...item=3973250517 Firmowane przez lidera autek, mam nadzieję że będzie ok.
Pietuh Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Chyba chodzi o nakrętki, najlepiej dać samokontrujące.
mike217 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Zależy co tam przykręcasz. Ja sprzęgła w łódkach skręcam przed biegami na loctite 638 , odkręcić się tego juz nie da tak prosto, ale kolba lutownicza i kilka sekund grzania śrubki i jest ok. Niebieski loctite jest za słaby jak jest coś słabo wyważone ( podczas biegu bywa różnie i padnie łożysko a trzeba jechać do końca) dobry jest jeszcze loctite 262.
Air Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Lekkodemontowalny potrafił mi się odkręcać od wibracji. Nakrętki samokontrujące - czsem są OK, czsem nie. Nie lubię tego, że są 2 razy grubsze niż zwykłe i tego jak opornie się je nakręca... ale czasem dają radę.
Pietuh Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Cały świat we wszystkich modelach samochodów stosuje nakrętki samo kontrujące, osobiście dosyć często zmieniam koła w modelu w zależności od tego w jakim terenie jeżdżę i gdybym maił stosować jakieś kleje, podgrzewania i inne wynalazki to by mnie paraliż strzelił
plisken Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Jako już trochę doświadczony w modelach kołowych potwierdzam, że TYLKO i WYŁĄCZNIE zastosowanie odpowiednich nakrętek. Są dwa rodzaje: samokontrujące - z ząbkami na powierzchni styku nakrętki z felgą z wkładką silikonową (lub plastikową) która blokuje się na gwincie. Te drugie używałem jedynie w modelu onroad, bo jakoś bałem się ich użyć w terenówce. Samokontrujące wytrzymywały w tylnonapędowym truggy z silnikiem MambaMax 5700kv
Rekomendowane odpowiedzi