Pilot84 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam! Przymierzam się do zbudowania od podstaw wicherka 10. Z tym, że chciałbym żeby był on z napędem i bez. Więc postanowiłem żeby był z wieżyczką. Tylko zastanawiam się nad rozwiązaniem a dokładnie mocowaniem i jej konstrukcją, ponieważ łączenie skrzydeł w przypadku tego modelu nie należy do współczesnych Napęd oczywiście stanowiłby silnik bezszczotkowy, ale jaki tego jeszcze nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Z tym, że chciałbym żeby był on z napędem i bez. Więc postanowiłem żeby był z wieżyczką. Chodzi o cały demontowany dziób, a po zdemontowaniu zastępowany takim samym tylko wypchanym ołowiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot84 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Nie chodzi o dwie połówki skrzydła które są łączone gumką w kadłubie i nie wiem jak demontować wieżyczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Wieżyczkę możesz wpinać między skrzydła a kadłub. Musisz tylko zrobić wycięcie na bagnet w pionowych ścianach wieżyczki. Pionowe ściany muszą być na tyle elastyczne, aby rozchyliły się i zatrzasnęły na kołkach ustalających. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot84 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 A z czego zrobić te elastyczne ścianki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Lżej i bardziej czysto będzie zrobić w/g projektu wersję silnikową, pakiet w środku ciężkości. Do latania szybowcowego wypinasz z regulatora i demontujesz silnik, a w jego miejsce umieszczasz balast. Po co komplikować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Na przykład ze sklejki lotniczej 1,2 - 1,5 mm. EDIT: Ale Stefan ma rację, prościej będzie zrobić wypinany silnik. Najlepiej zrobić cały odpinany dziób ( w wersji szybowcowej dłuższy, w celu zmniejszenia masy balastu), dopinane końcówki skrzydeł i zamienny większy statecznik poziomy. http://www.alehar.aplus.pl/images/artykuly/modernizacja_wich/12-5.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Dziób szybowcowy zrobił bym jako nakładkę, bez potrzeby odpinania dziobu silnikowego. Taką wydłużoną owiewkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Stefanie, można i tak. Ale w przypadku odpinanego dziobu silnikowego (i jednoczesnej wymianie pakietu na mniejszy) można poważnie zmniejszyć wagę :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Zastanawiam się dlaczego nie zrobisz odkręcanego noska czyli tej części do pierwszej wręgi . Demontowane pod wozie to mały problem a można zrobić dwa noski jeden z silnikiem a drugi z ciężarkiem w środku i po kłopocie . W taki sposób rozwiązałem kiedyś kwestię moto i szybowca w modeliku z silnikiem cox 0,8 ccm . Nie wiem jaki silnik chcesz tam zastosować ale temat jest do przeskoczenia ... Z drugiej strony zrobienie 2 kadłuba pod silnikówkę to też niewielki koszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi