Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeciez masz napisane pare postow wyzej. Ty nie hamujesz silnika tylko model .. Wpisz w google "hamowanie smiglem" i czytaj .. Poznasz troche fizyki :)

Opublikowano

Gdy śmigło za sprawą strumienia powietrza próbuje obrócić silnikiem, to w uzwojeniach indukuje się prąd (silnik działa jak prądnica). Prądnica tym wymuszonym obrotom stawia tym większy opór, im większe jest obciążenie (prądowe) uzwojeń. Zwarcie uzwojeń to nic innego, jak maksymalne możliwe obciążenie prądnicy.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Właśnie tak trochę myślałem że silnik wytwarza prąd podczas obrotu ale nie wiedziałam jak to się ma do hamulca :) Bardzo dziękuję za wyjaśnienie Marcin  ;)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.