idfx Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Przeciez masz napisane pare postow wyzej. Ty nie hamujesz silnika tylko model .. Wpisz w google "hamowanie smiglem" i czytaj .. Poznasz troche fizyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefel82 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Oki, teraz wszystko jasne. Pozostaję przy włączonym hamulcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Przybyła Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Gdy śmigło za sprawą strumienia powietrza próbuje obrócić silnikiem, to w uzwojeniach indukuje się prąd (silnik działa jak prądnica). Prądnica tym wymuszonym obrotom stawia tym większy opór, im większe jest obciążenie (prądowe) uzwojeń. Zwarcie uzwojeń to nic innego, jak maksymalne możliwe obciążenie prądnicy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Właśnie tak trochę myślałem że silnik wytwarza prąd podczas obrotu ale nie wiedziałam jak to się ma do hamulca Bardzo dziękuję za wyjaśnienie Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi