spad Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 witam Chiałem się podzielić nową wersją kilera, wiem, że już temat był ale cotam wrzuce nowy jest to już mój 2 gi kiiler pierwszego skatowałem na wojnach powietrznych na "pałacowej" no i teraz po długim okresie nie latania skrzydełkami postanowiłem zrobić kolejnego. Tym razem kabinke orginalną zalaminowałem (matąszklaną 25g/M2) i wkleiłem balse tak aby można było przykręcić silnik na stałe do kabuiny a nie do płata jak twórca kilera przewiduje (takie rozwiązanie bardzo dobrze sprawdzao się na pałacowej, tam mielismy troszke inne kabiny robione przez jednego z kolegów z laminatu) wywierciłem 4 otwory na pręt węglowy i dałem podkładki tak aby nie wyrywał sie EPP kabina jest teraz mocowana za pomocą gumek modelarskich do samego płata jedyne co do płata przyklejam to pakiet (2200 3s) na rzepa no i dalej standardowo, taśma pakowa i żelazko. Urzyłem taniego niezawodnego silnika Emax 2822 ze śmigłem APC 8x4 Zmieniłem też winglety bo te z epp są za miekkie i falują więc wyciąłem je z balsy i przykleiłem za pomocą taśmy 2stronnej (są owiele sztywniejsze) poniżej pare fotek
jaciomp Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Cześć! Jak ja latałem Kilerkiem na Pałacowej to mało było chętnych na combat :/ Chętnie poganiam swoim Esa Spróbuj z mocniejszym silnikiem to jest dopiero frajda!
spad Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Wiem ostatnio zamontowalem silnik 2200 kv i max speed wyszedl 97 km/H
Rekomendowane odpowiedzi