miros18 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2006 Dlaczego w lewo jesli moge zapytac ?
miros18 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2006 Dzieki jutro tzn rano pujde na pola zmienie co kazaliscie i powiem jak jest chyba ze nagram
motyl Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Rownowazy moment Dodam że jeszce zyroskopowy od śmigła
hubert_tata Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Jeżeli nie jest jeszcze za późno Jak eksperymentujesz, to na raz nie zmieniaj wiecej niż 1 parametr. Nauczysz się, jaki jest wpływ Twoich zmian. Tak więc na razie odwróć śmigło, poleć dosyć wysoko i sprawdź jak model szybuje. Jak opada, albo pompuje, to zmień wyważenie. Jak skręca, to może być krzywy. Potem sprawdź jak reaguje na wzrost obrotów silnika w locie poziomym, czy przyspiesza, czy rwie do góry, czy skręca. Jak coś nie tak, to zmieniaj kąt silnika. Jak zmienisz jednocześnie kilka "rzeczy", a niektóre "przedobrzysz", albo zrobisz zupełnie bez sensu, to nawet nie zauważysz pozytywnego wpływu tych innych. Powodzenia :thumleft:
miros18 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2006 No i tak wypowiedz mi sie podoba .Dzieki Baribal, zaraz ide wszystko sprawdzic na polach :]
miros18 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2006 No wiec roznica kolosalna, model polecial w gore jak rakieta . Podczas lotu koszacego zlozyly mi sie skrzydla . Wlasnie robie nowe,wzmocnie je listewka sosnowa. Dzieki
Tomek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Podczas lotu koszacego zlozyly mi sie skrzydla A nic nie pisales ze robisz mysliwiec
miros18 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2006 heh no nie jest to mysliwiec ale lubie taki niskie loty
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.