Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Czołem! Mam na imię Szymon i jestem z Ostrowca Świętokrzyskiego, lecz aktualnie większość czasu spędzam w Warszawie, gdzie studiuję informatykę na Wojskowej Akademii Technicznej. Latać chciałem od zawsze. W dzieciństwie marzyły mi się podróże kosmiczne, w podstawówce było zamiłowanie do lotnictwa wojskowego, gimnazjum to okres, w którym miałem przygodę z pirotechniką amatorską i silnikami rakietowymi. Część praktyk rakietowych ciągnęła się do 2 klasy liceum, później swój wolny czas poświęciłem innym zainteresowaniom i sprawom sercowym (till now of coz... ). W wakacje roku 2007 poczułem dzikie rządze posiadania zdalnie sterowanego samolotu (od zawsze o nim marzyłem, ale brak pieniędzy albo szkoda kupy kasy na latadło wyjaśnia wszytko). Kupiłem w polskim serwisie aukcyjnym model zdalnie sterowany z aparaturą 27 MHz, i pewnie bym tutaj teraz nie pisał, gdyby nie Sławek (slawekmod na forum), który mnie znalazł na forum i pomógł ujarzmić tamten samolot. Wbrew temu co teraz czytam na forum, że nie warto kupować takich zestawów, model w mojej opinii latał fajnie i rozbudził we mnie pasję do modelarstwa lotniczego. W te same wakacje samolot w stanie wskazującym na spożycie odstawiłem na szafę i raczej już go nie zdejmę Potem kupiłem Mx-12 (ale jeszcze nie pilotowałem nią żadnego modelu) i parę innych pierdółek (też jeszcze u mnie nie latane), a ostatnim nabytkiem jest eXtrim, ale poczeka na oblot jeszcze troszkę, ze względu na fakt, że szkoda mi go rozbić (najpierw się nim nacieszę). Zdecydowałem się tutaj napisać, mimo, że w moim profilu można przeczytać coś takiego: Dołączył: Sob Sie 11, 2007 10:48 amOstatnia wizyta: Dzisiaj 13:13 (Minut: 49) Wizyt: 1160 Łączny czas wizyt Godzin: 195,1 Wtedy, gdy się tutaj zarejestrowałem, nikt jeszcze nie ścigał świeżaków do powitalni, ale skoro teraz panuje taki trend, to i mnie nie może tutaj zabraknąć Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na inny