tomasz.smolarek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Michał, rozsądna odpowiedź. Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz.smolarek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Po kilku cyklach ładowań, pakiet nie wykazuje żadnych objawów przeładowania lub nadmiernego rozładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz.smolarek Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Wracam do tematu. Pakiet zachowuje się dziwnie. Otóż: latam już na nowym ESCu, na razie pożyczonym od Grzegorza. - gdy włożyłem oryginalną baterię z zestawu, po spadku napięcia do ok 3,2 na celę nastąpiło odcięcie zasilania. Powolne, nie raptowne. Do tego w pewnym momencie silnik zaczął piszczeć. Wszystko OK. Pewnie tak jest skonfigurowany ESC. Grzegorz, to prawda? - gdy włożyłem ten pakiet, o którym mówię w wątku, 2200mAh, 2 cele były rozładowane do 2,9 - 2,8, środkowa do 3,1. Niezależnie od braku zbalansowania rozładowania, za co nie można obwiniać nikogo i niczego, napięcie spadło poniżej założonego progu 3,2V. Czułem jedynie na silniku mniejszą moc, wynikającą z niskiego napięcia, ale odcięcie nie nastąpiło. Ki diabeł? O co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Regulator zaprogramowanzy jest do redukcj a nie odzięcia zasilania przy niskim napięciu około 3,2V. Jeżeli w sposób widoczny dodając gazy na maksa model nie ma powera to już sygnał do zakończenia lotów. Elektronika nie zawsze jest w wstanie nam zakończyć latanie przy zapogramowanym progu bezpieczństwa, drugą strefą bezpieczeństwa modelu i pakietu jest kierujący modelem i czuć i widać że model nie przyśpiesza na ruch gazu i to jest sygnał że już brak prądu. Zachowanie takie należy zaobserwować i nauczyć się je wychwycić w miarę wcześnie bo nie wszystkie modele kosztują tyle co pioneear. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz.smolarek Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Rozumiem. A to pikanie przy niskim napięciu też jest programowane? Chodzi mi o to, że z oryginalnym pakietem silnik po prostu nie chciał się kręcić, choć napięcie było wyższe niż na 2200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Może chciał abyś zaprogramował z apki zakres gazu, jak się powtórzy to spróbuj zrobić tak: włącz apke i daj gaz na maxa podłącz pakiet do ESC i usłyszysz bip, bip bip, ...później gaz na minimum i regulator znowu zapiszczy bip, bip, bip,,,i po chwili normalne bip jak by się zalogowała całość na koniec wyłącz aku i apkę i jeszcze nornalny start, aparatura i aku z ESC może pomoże a napewno nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi