elektron Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Proponuje dyskusje na temat silnikow do Aircombat. Chodzi tu o merytoryczna strone - plusy i minusy silnikow w aircombat.... Sam uzywam OS 15 - pracuje doskonale, stosunkowo tani, bezawaryjny i pewnie pracujacy silniczek... Gasnie zawsze wtedy kiedy ja tego chce - nie zdazylo sie ze sam zdech.... Moc... wydaje mi sie ze wystarczajaca do modelu nie przekraczajacego 1300 startowej masy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 witam przeglądałem tematy o combatach i wpadłem na to (chce zacząć bawić się w combaty) mam silnik mvvs 2.5 (puki co nie na chodzi ale może kiedyś jak zrobię model dla niego) czy ten silnik nadaje się do combatu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Nadaje pod warunkiem że model będzie ważył max 850gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryukishin Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 ...a dla bf-109 T-1 ("obcięte" końcówki płatów) co lepiej-mvvs 2,5 czy 3,5? Chyba na 3,5 to będzie to rakieta;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 zawsze lepiej wiekszy to jest proste sorki za zaśmiecanie forum ale musiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 ...a dla bf-109 T-1 ("obcięte" końcówki płatów) co lepiej-mvvs 2,5 czy 3,5? Chyba na 3,5 to będzie to rakieta;) zalezy czy masz zamiar brać udział w zawodach (zapewniam Cię, że warto), model który ma rozpiętość poniżej 1 m nie może mieć silnika większego niż 2,5 ccm, ale jeśli tylko zabawa to wybór należy do ciebie. Czasem prędkość przeszkadza w walce. Warto zajrzeć na stronę z regulaminem http://www.aircombat.pl/ACES/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryukishin Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Wracając do tematu - widzę, że jest w tym dziale kilku posiadaczy silników ASP. Ostatnio przeczytałem taką opinię, że te motorki do pojemności 5 ccm mają krótką żywotność, być może to efekt złego docierania, ale czekam na opinie doświadczonych. Czy jest to prawda? Jak te silniki mają się do AC? Na jakim paliwie latacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 W przypadku ASP wina zwykle leży po stronie źle dobranych materiałow i niestarannej obróbce.Tuleja wraz z tłokiem bardzo szybko się zużywa am silnik powoli traci kompresję a wraz z nią i moc.Ja w AC nie widze innych silników jak Os max 25FX,MVVS .21,GMS 25(nie dostepny w Pl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja w AC nie widze innych silników jak Os max 25FX,MVVS .21,GMS 25 rozumię, że jesteś praktykujący w aircombacie skoro wydajesz tak jednoznaczne opinnie. Myślę, że w kombacie najważniejsze jest latanie, a to jaki masz silnik owszem jest dość istotne jeśli się lata na poziomie zawodniczym, jak masz kasę na asp to wkładaj go i lataj jak cię stać na OS to jeszcze lepiej, jak Cię ta zabawa wciągnie jeden silnik to stanowczo za mało, nie mówiąc o modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Czy jest to prawda? Jak te silniki mają się do AC Każdy silnik jest dobry do AC byle był odpowiedniej pojemności i nie miał mocy wyższej niż taka jak określona w regulaminie. Tanie silniki są dobre bo są tanie dla nie do końca zdeklarowanego kombaciarza cena jest ważna. Paliwo lejesz takie na jakim silnik najlepiej pracuje. Ja np. do mvvsów leję duraglo. Do asp 2,5 widziałem że koledzy lali nawet do 20% nitro. Napisz jaki planujesz model i jaki silnik to coś się może doradzi. Generalnie tak jak pisze Arek - ważne aby model latał, reszta jest mniej ważna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryukishin Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Rzeczywiście model, a raczej modele planuję. Budowę jednego kombata właśnie kończę - co z tego będzie to nie wiem...model me 109, robiony od podstaw z planów. Kolejne będą chyba A6M2 "zero", czyli rozpiętość 1000mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Do tego mesera spraw sobie jakiś używany mvvs 3,5. Co do ASP to są też 3,5-ki ale są słabsze niż stary mvvs. http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8990&Product_Name=ASP_S21A_Two_Stroke_Glow_Engine_ Daj jakieś zdjęcia tego Twojego sprzętu. hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.