Jump to content

Jakie silniki do Aircombat


elektron

Recommended Posts

Posted

Proponuje dyskusje na temat silnikow do Aircombat. Chodzi tu o merytoryczna strone - plusy i minusy silnikow w aircombat....

 

Sam uzywam OS 15 - pracuje doskonale, stosunkowo tani, bezawaryjny i pewnie pracujacy silniczek... Gasnie zawsze wtedy kiedy ja tego chce - nie zdazylo sie ze sam zdech.... Moc... wydaje mi sie ze wystarczajaca do modelu nie przekraczajacego 1300 startowej masy

  • 1 year later...
Posted

witam :D

przeglądałem tematy o combatach i wpadłem na to (chce zacząć bawić się w combaty)

mam silnik mvvs 2.5 (puki co nie na chodzi ale może kiedyś :D jak zrobię model dla niego)

czy ten silnik nadaje się do combatu ?

Posted
...a dla bf-109 T-1 ("obcięte" końcówki płatów) co lepiej-mvvs 2,5 czy 3,5? Chyba na 3,5 to będzie to rakieta;)

 

zalezy czy masz zamiar brać udział w zawodach (zapewniam Cię, że warto), model który ma rozpiętość poniżej 1 m nie może mieć silnika większego niż 2,5 ccm, ale jeśli tylko zabawa to wybór należy do ciebie. :D Czasem prędkość przeszkadza w walce.

Warto zajrzeć na stronę z regulaminem http://www.aircombat.pl/ACES/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=82

  • 1 month later...
Posted

Wracając do tematu - widzę, że jest w tym dziale kilku posiadaczy silników ASP. Ostatnio przeczytałem taką opinię, że te motorki do pojemności 5 ccm mają krótką żywotność, być może to efekt złego docierania, ale czekam na opinie doświadczonych. Czy jest to prawda? Jak te silniki mają się do AC? Na jakim paliwie latacie?

Posted

W przypadku ASP wina zwykle leży po stronie źle dobranych materiałow i niestarannej obróbce.Tuleja wraz z tłokiem bardzo szybko się zużywa am silnik powoli traci kompresję a wraz z nią i moc.Ja w AC nie widze innych silników jak Os max 25FX,MVVS .21,GMS 25(nie dostepny w Pl)

Posted
Ja w AC nie widze innych silników jak Os max 25FX,MVVS .21,GMS 25

 

rozumię, że jesteś praktykujący w aircombacie skoro wydajesz tak jednoznaczne opinnie.

 

Myślę, że w kombacie najważniejsze jest latanie, a to jaki masz silnik owszem jest dość istotne jeśli się lata na poziomie zawodniczym, jak masz kasę na asp to wkładaj go i lataj jak cię stać na OS to jeszcze lepiej, jak Cię ta zabawa wciągnie jeden silnik to stanowczo za mało, nie mówiąc o modelu :D

Posted
Czy jest to prawda? Jak te silniki mają się do AC

 

Każdy silnik jest dobry do AC byle był odpowiedniej pojemności i nie miał mocy wyższej niż taka jak określona w regulaminie.

 

Tanie silniki są dobre bo są tanie :) dla nie do końca zdeklarowanego kombaciarza cena jest ważna.

 

Paliwo lejesz takie na jakim silnik najlepiej pracuje. Ja np. do mvvsów leję duraglo.

Do asp 2,5 widziałem że koledzy lali nawet do 20% nitro.

 

Napisz jaki planujesz model i jaki silnik to coś się może doradzi.

 

Generalnie tak jak pisze Arek - ważne aby model latał, reszta jest mniej ważna.

Posted

Rzeczywiście model, a raczej modele planuję. Budowę jednego kombata właśnie kończę - co z tego będzie to nie wiem...model me 109, robiony od podstaw z planów. Kolejne będą chyba A6M2 "zero", czyli rozpiętość 1000mm.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.