Łukasz1987 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Odpaliłem dzisiaj silnik jak kręcę śmigłem to w jednym miejscu czuje opór co może być tego przyczyną
Ciachoband Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jakiś dźwięk przy tym słychać? W którą stronę kręcisz śmigłem? Silnik pracuje normalnie?
Łukasz1987 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jest taki mały pisk ale odpalam z rozrusznika i pracuje normalnie nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ten opór
Ciachoband Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 zaliczył kreta? Przeleżał zimę w piwnicy? Bo rozumiem, że nowy nie jest? Jakie paliwo lejesz? To zależy skąd pochodzi ten dźwięk.
Łukasz1987 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Silnik jest nowy drugi raz odpalany 5 % nitrometanu i 18% oleju rozkręciłem i zauważyłem w środku jaśniejszy pierścień tak jak by tylko do tego momentu dochodził tłok a dokładnie blokuje go w górnym martwym punkcie
Ciachoband Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Niedotarty silnik, może się różnie zachowywać. Ale dla jego żywotności najważniejsze jest co teraz bd robił. Paliwo masz dobre.http://www.rcswiebodzice.pl/viewpage.php?page_id=14 Tutaj masz jedną z wielu instrukcji postępowania przy docieraniu. Przeczytaj dokładnie i tak też postępuj. (Nie ma się co podpalać, bo jak źle dotrzesz, to silnik pójdzie na śmietnik). Nie gazuj go za mocno. Nie kręć na sucho. Po wykonaniu czynności z instrukcji powinno przejść.
TOMEK.CEKALA Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Kuba ma rację,silnik po prostu nie jest jeszcze dotarty i potrzebuje prawidłowego dotarcia,jeśli zrobisz to źle silnik trafi na złom.
Paweł Prauss Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 I tak i tak trafi na złom, prędzej (po złym wprowadzeniu do biegu), czy później po normalnym zużyciu...
Ciachoband Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Prawda życiowa... Facet wydał z 300zł, więc chyba chce, żeby to pochodziło jak najdłużej.
Łukasz1987 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Witam dzięki za rady na pewno nie podam się tak łatwo i dotrę silnik bo czeka mnie jeszcze jeden ASP91 A II który tez trzeba dotrzeć Jeszcze jedno pytanie dotyczące Wyprowadzenia żarzenia świecy [382] -Q-Model ten czarny kabelek który odstaje to trzeba przylutować do oczka
Ciachoband Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 czarny-masa, możesz przylutować do oczka i pod nakrętkę od śruby mocującej silnik. czerwony- gumowa fajka na świece.
Łukasz1987 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam po dodaniu gazu na ful z wydech wali mi olejem na maxa to znaczy dokręcić iglicę czy zakręcić Bo sam już nie wiem
Ciachoband Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Przykręcić. Masz za bogatą mieszankę. Ale na docieraniu niech trochę tak pochodzi-musi mieć dobre smarowanie. Tylko przy takim ustawieniu iglicy nie wkręcaj go na obroty za mocno, bo się zagrzeje. Na spokojnie poczytaj tę instrukcję, tam wszystko jest ładnie opisane.
mushroom Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Też niedawno taki silniczek kupiłem i słychac było ten jakby zgrzyt. Norma, jest po prostu ciasny ale to dobrze. Palił pięknie, z palca nawet niedotarty. Docierałem go na paliwie własnej roboty - rycyna 20%. Po przepaleniu 4 zbiorniczków 250 ml zgrzyty w górnym położeniu tłoka zniknęły, a na paliwie z 10% nitra pali za drugim-trzecim strzałem z palca Ale czuć, że jeszcze z godzinka pracy przed nim zanim będzie można go eksploatować na 100% bo jeszcze są małe problemy z ustabilizowaniem wolnych obrotów. Dodam tylko, że jak nie leję nitra to daję cieplejszą świecę.
Łukasz1987 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witam dzięki za informacje w sobotę odpalałem go co 15min na czas 10min i teraz niema żadnych zgrzytów pracuje ładnie wszystko kręci się bez żadnego oporu
Rekomendowane odpowiedzi