Krzysztof7501 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Producent nie podaje żadnych sugestii co do rozmiarów śmigła. Zamierzam zastosować taki silnik do z-84 http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__25663__Wing_Wing_Z_84_EPO_845mm_KIT_.html . Według moich wyliczeń można spróbować APC 5x5, albo 5,5x4,5. Dodam, że producent modelu podaje masę do lotu 300g, ale wg. moich wyliczeń wyjdzie niecałe 400.
TeBe Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Jaka bateria i jaki regler? Bo troche duże kV do tego modelu, na rcgroups latają pomiędzy 2200-2900 kV.
Krzysztof7501 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Regulator 18A, aku 3S 1,0Ah. Mogłoby być trochę mniejsze KV, ale ten silnik pasowałby rozmiarami i sposobem mocowania. Jest jeszcze z tej samej serii B2435-11, ale jest trochę słabszy przy tych samych rozmiarach i wadze. Nadawałby się też BL2210/25, ale KV znowu trochę za niskie. Do niego musiałoby być śmigło 7", które nie mieści się między statecznikami.
TeBe Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 W tej kombinacji silnika i pakietu największe śmigło jakie mi wychodzi bez przekroczenia prądu silnika to 4x3. Zresztą sam sprawdź sobie na http://www.ecalc.ch/motorcalc.php?ecalc&lang=en
Krzysztof7501 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zastanowię się jeszcze nad BL2210/25, ale wolałbym mniejsze śmigło, żeby był mniej odczuwalny moment przechylający. Obecnie mam GF2210/20 (kv 1534) i śmigło składane 7x6 w Swifcie 80cm i choć kąt silnika jest dobrze dobrany do lotu normalnego, to w locie plecowym na większym gazie muszę lekko korygować lotkami.
Rekomendowane odpowiedzi