olkowski Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam .Koledzy musze uszczelnić tylni dekielek w mvvs-ie 1,5d.Mimo papierowej uszczelki jest nieszczelność.Czy silikon wysokotemperaturowy nie ulegnie rozpuszczeniu przez paliwo do dieselka? Może ma ktoś doświadczenie w temacie i zechce się podzielić?
POGO Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Jest bardzo prosty sposób, zapomnij o sylikonie, po prostu poluzuj dekielek ,a w szczelinę nawiń nitkę , po wszystkim skręć wszystko do kupy .
Paweł Prauss Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 To ktoś jeszcze oprócz mnie bawi się jeszcze takimi silniczkami???
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 No a co myślałeś Pawełku ja mam ze 4 szt w tym tłumik oryginalny , gaźnik RC , głowicę żarową bo taka też była w ofercie . Muszę kiedyś wziąć deskę i zrobić mały remanent bo w pudełku z silnikami mam tego troszkę od KMD począwszy przez Radugę 10 , 7 MVVski 1,5 2,5 6,5 Webrę 61 dyskową i kilka coxów . No i bym zapomniał na śmierć SAITO FG-36 w moim Jaczku 54
Paweł Prauss Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Można też inaczej niż sugeruje mój przedmówca Sergio. Ze względu na to, że nie mam zaufania do plastikowych elementów silników, jakiś czas temu popełniłem denko z metalu, ponoć pierwsze tego typu motorki takie właśnie miały zakładane w fabryce... poniżej porównanie z oryginalnym plastikiem
olkowski Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Dzieki za podpowiedz.Na początek wyprobuje patent z nitka,bo szybszy.Gdy zawiedzie pozostanie wizyta u tokarza:)
Rekomendowane odpowiedzi