boles78 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Witam nabyłem regulator ztw 20a al przy uruchamianiu silnika następuje nagłe szrpnięcie jakby zryw silnika w miare przesuwania manetki do przodu silnik sięuspokaja i normalnie przyspiesza , sprawdzałem na dwóch silnikach emax 2812 2822 to samo szrpniecie na początku czy to normalne i czy szkodzi czemuś ?
Qzyn Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Hej, Jeśli skalibrowałeś zakres gazu to przy silnikach elektrycznych B/L, zwłaszcza bezsensorowych i tych o wyższym kV występuje tzw. cogging. Mówiąc po ludzku szarpanie przy niskich obrotach, coś jak "kangur" w samochodzie przy nieumiejętnym zwalnianiu sprzęgła. Jakość regulatora też pewnie ma na to jakiś wpływ, ZTW jest chyba raczej z tych niższych półek. Ja nauczyłem się z tym żyć - nie używam niskich obrotów tylko rura na full pozdro
boles78 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Dzięki narazie niestety tańszy bo to pierszy mój kombat i w ogóle samolot rc ,przy następnym będe mniej więcej wiedział w jaki osprzęt zainwestować. Pierwszy regulator był tańszy od tego i troche zwariował po krótkim czasie ale przy tym fajnym hoobby widze że czeka mnie jeszcze dużo nauki o sprzęcie i kombinowaniu kasy na niego A jeszcze odpowiem na wcześniejsze pytanie ,czy skalibrowałem zakres gazu , tak raczej dobrze bo miałemtez już inny regulator, i już to robiłem
Pioterek Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Seria B ZTW ma ustwiany mięki start. Seria A jest najprostrza i na poziomie innych tanich regulatorów jeżeli chodzi o możliwości programowania. Lekkie szarpnięcie jest raczej normalnym objawem przy starcie silnika.
boles78 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Dzięki poptestuje w locie zobacze jak się sprawuje , a ta seria B jak się sprawuje w użytkowaniu , latam narazie spokojnie mało doświadczenia mam na ostre fikołki
Rekomendowane odpowiedzi