rapier Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Dziś rano spię sobie spokojnie z racji soboty a tu sms po 7.00 budzi mnie ze snu. JAkież było zdziwienie moje jak się okazało że to autoryzacja tranzakcji bankowej poprzez PayPal w kwocie ponad 190 zł Ponieważ nic ostatnimi czasy nie kupowałem z użyciem PayPal-a to odrazu postawilo mnie to na nogi. Okazuje się że ponoć" kupiłem" coś w sklepie blizzard.com No piany dostałem na usta i pierwsze to odpięcie karty od PauPal-a i zmiana haseł i zgłoszenie im nieautoryzowanej tranzakcji. Pytanie czy ktoś z Was miał do czynienia z taką sytuacją i jaka jest szansa na odzyskanie kasy????? Zgłaszać już sprawę na policję czy czekać co odpiszą z PAyPala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Noooo ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Pewnie padłes ofiarą skimingu, karta do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 poczekaj co odpiszą mają kilka dni na realcję.. jeśli nie zwócą Ci kasy w ciągu tygodnia idziesz na policję.. udostępniasz kompa i hasło do swojego wifi maila i innych takich.. oni to sprawdzają mija kilka dobrych miesięcy i może odzyskasz kasę. zablokuj kartę w banku zmiań bank ps miałem podobną sytuację ale na szczęście tylko na pare złotych. 11zł od razu zmieniłem bank. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojani Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Hmm, a co tu ma do rzeczy bank i karta? Po powiązaniu karty z kontem PayPal całą autoryzację załatwia właśnie PayPal i hasło do konta na nim. Bardziej kłopotliwym lecz bezpieczniejszym sposobem jest nie wiązanie karty z kontem PayPal tylko przelewanie na konto środków w takiej wysokości jaka jest potrzebna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Używam innego rozwiazania w pewnym stopniu zabezpieczającego tego typu sytuacjie a dodatkowo unikam bandyckich kursów paypala. Mam karty platnicze walutowe w jednym z banków oferukacych kantor netowy i takowe karty powiazane z kontami. Jak dokonuję zakupów to nabywam odpowiednią ilość srodków i po kłopocie. Poza okresem zakupów konta sa puste.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mars_2000 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Arku, Powiadom bank , natychmiast. Paypal, to tylko instytucja pośredniczenia w przekazie pieniędzy, a reklamację na nieautoryzowaną transakcję wyjaśniaj (składaj) do banku. Zastrzeż kartę, bo jej odpięcie od paypala może nie wystarczyć (jeśli złodzieje mają jej dane wraz z kodem autoryzującym z rewersu). Miałem kilka lat temu bardzo podobną historię, przy czym wartość transakcji była na kwotę przeszło 1800 PLN i była to suma kilku mniejszych płatności zarejestrowanych w ciągu kilku dni. Po wyjaśnieniu całości okazało się , że wykupywałem w firmie zarejestrowanej w Meksyku reklamy płatne na facebooku Prawdopodobnie zeskanowano mi kartę za granicą , na wakacjach, bo właśnie zaraz po powrocie do kraju te obciążenia zaczęły się pojawiać. Dodatkowo, mój problem był taki, że wówczas nie posiadałem opcji natychmiastowego powiadamiania mailem lub smsem o dokonywanych transakcjach i cała sprawa wyszła na jaw dopiero przy okazji otrzymania wyciągu, a więc trochę późno. Ale, na szczęście, wszystko skończyło się pozytywnie i to zaledwie na poziomie złożonej pisemnej reklamacji do banku (Citibank), a nie do paypal'a. Oczywiście najpierw (po otrzymaniu wyciągu) wykonałem telefon na infolinię, dokonałem natychmiastowego zastrzeżenia karty, słownie wyjaśniłem zaistniałą sytuację i następnie wypełniłem i odesłałem faksem otrzymany formularz reklamacyjny i krótkie pisemko. Po 2 tygodniach całe obciążenie zostało mi anulowane, a kurier dostarczył nową kartę . Tak więc Arku, kontaktuj się z bankiem przede wszystkim. Wyjaśnij co się stało i to bank powinien Ci pomóc. Poza tym, o ile też dobrze kojarzę, to większość kart kredytowych posiada tzw. ochronę na wypadek nieautoryzowanej transakcji nawet do 3 dni wstecz, którą bank na Twoje (oczywiście uzasadnione/wyjaśnione zgłoszenie) cofa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi