cyrax_ojz Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 będzie to mój drugi copter dla którego właściwie zdecydowałem się spróbować i zobaczyć o co chodzi w tym całym szale na coptery pierwszym był quadro zbudowany w oparciu o tanioche z HK teraz przyszła pora na zbudowanie coś samemu z racji tego iż jestem kompletnie zielony bazować będę na czymś takim: Hunter V-tail rozmiar 450 Silniki 28mm 1500kv śmigła 8" regulatory 20A bateria 2200mAh materiały: sosna 10x10, sklejka 2,5mm, laminat szklany, śrubki m3 o ile mocowania silników i nóżki udało mi się wyciąć u znajomego z resztą trzeba będzie sobie poradzić samemu : tak to mniej więcej wygląda cdn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 wiercimy malujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Ciekaw jestem co Ci z tego wyjdzie Jeżeli można prosić to kosztorys na bieżąco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Przybyła Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Jaki planujesz FC? Jestem głównie ciekaw, jak ten V-Tail wpłynie na długość lotu, gdyż na chłopski rozum część ciągu będzie się wzajemnie znosić na tym ustawieniu silników... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 zapomniałem o tym napisać płytka sterująca to kk2.1.5 przeszczep będzie z tego: czas lotu wynosił jakieś 6 minut na pakiecie 2200 3s co będzie z tym się zobaczy koszty są minimalne 2 listwy sosnowe i kawałek sklejki najwięcej kosztował laminat 15pln a cięcie miałem gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...