cyrax_ojz Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 będzie to mój drugi copter dla którego właściwie zdecydowałem się spróbować i zobaczyć o co chodzi w tym całym szale na coptery pierwszym był quadro zbudowany w oparciu o tanioche z HK teraz przyszła pora na zbudowanie coś samemu z racji tego iż jestem kompletnie zielony bazować będę na czymś takim: Hunter V-tail rozmiar 450 Silniki 28mm 1500kv śmigła 8" regulatory 20A bateria 2200mAh materiały: sosna 10x10, sklejka 2,5mm, laminat szklany, śrubki m3 o ile mocowania silników i nóżki udało mi się wyciąć u znajomego z resztą trzeba będzie sobie poradzić samemu : tak to mniej więcej wygląda cdn...
polpakpol Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Ciekaw jestem co Ci z tego wyjdzie Jeżeli można prosić to kosztorys na bieżąco
Marcin Przybyła Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Jaki planujesz FC? Jestem głównie ciekaw, jak ten V-Tail wpłynie na długość lotu, gdyż na chłopski rozum część ciągu będzie się wzajemnie znosić na tym ustawieniu silników...
cyrax_ojz Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 zapomniałem o tym napisać płytka sterująca to kk2.1.5 przeszczep będzie z tego: czas lotu wynosił jakieś 6 minut na pakiecie 2200 3s co będzie z tym się zobaczy koszty są minimalne 2 listwy sosnowe i kawałek sklejki najwięcej kosztował laminat 15pln a cięcie miałem gratis
Konrad_P Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Maciej nie gadaj że przez noc zbudowałeś coptera. Strasznie pokraczny ale fajny bo inny.
polpakpol Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Przez to że silniki są pod skosem to ciągną więcej prądu aby utrzymać coptera w powietrzu.