Skocz do zawartości

U.F.O. - Unfinished flying object, Pomożecie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na początek chciałbym przedstawić moją sytuację. Podczas wakacyjnych porządków natknąłem się na 3 zaczęte modele. Po dłuższych poszukiwaniach znalazłem też trochę elektroniki, aparaturę itp. Moje znaleziska przedstawione są na zdjęciach.

I tu zaczyna się problem. Wszystkie moje projekty to wymysł mojej wyobraźni. Nie był to żaden gotowy projekt lub model. Nie znam się aż tak dobrze na lotnictwie żeby wiedzieć czy któryś z nich ma szansę polecieć

Teraz kieruję pytanie do tych co się na tym znają: Czy któryś ze znalezionych modeli (a raczej znalezionych części składowych) ma szansę pofrunąć czy skończy jako kupka pianki na ziemi?

Krótki opis:

Model nr. 1

Coś ala motoszybowiec zrobiony z pianki do izolacji rur. Usztywniony listewkami i patyczkami do szaszłyków. Skrzydła styropianowe, z listewkami balsowymi.

dł kadłuba 74 cm, rozpiętość 100 cm (Główny płat 60 cm, "uszy" 25 cm, nachylenie 30 stopni)

Model nr. 2

Sportowy dolno płatowiec, sterowany lotkami i sterem wysokości, bez steru kierunku. Zrobiony z styropianu po meblach.Zawiaski na sterach to stare dyskietki + multum pianki z odzysku

dł kadłuba 47 (bez silnika i steru) rozpiętość 59 cm

Model (a raczej tylko kadłub) nr. 3

Styropian oklejony pianką pod panele podłogowe. Wzmocniony listewkami. Nawet ma serwa w środku :)

długość 74 cm, grubość 11 cm

Jeśli wszystkie te modele nadawały by się tylko do podwieszenia pod sufitem, poprosił bym o polecenie jakiegoś fajnego modelu na początek. Najlepiej gotowy zestaw z pianki (widziałem takie zestawy samolocików do aircombatu - gotowy kadłub, stateczniki oraz skrzydła) Niestety jestem dośc leniwy i niedoświadczony jeśli chodzi o np. klejenie skrzydeł.

Z góry dziękuję za pomoc :)

post-15001-0-97273900-1404680917_thumb.jpg

post-15001-0-97235500-1404680941_thumb.jpg

post-15001-0-63644600-1404680965_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza