janegab Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Dzisiaj otrzymałem humorystyczny prezent od kolegi,który zajmuje się "zbieractwem" z wystawki rozności z Niemiec . Modelik nieuzywany stanowil jakiś exponat w sklepie zadnych śladow montowania serw itp. Sa bowdeny dziurki pod serwa -uszkodzony jest kierunek prawdopodobnie w czasie wystawki.. Wszystko zamontuje spróbuje polatać... . -..
janegab Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Dzisiaj dorobiłem wysokośc i głebokość . Jutro serwa i gdzieś oblot..
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Janek nie stać cię na jakieś cywilizowane narzędzia Z tą kosą przy balsie wyglądasz jak "Kuba rozpruwacz". Ładny modelik mam nadzieję że pośpiech nie będzie oznaczał tandety w twoim wykonaniu i bardzo liczę na to że zrobisz to ładnie i starannie dając dobry przykład młodzieży 1
Qzyn Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Hej, Widzę, że nie tylko ja jestem amatorem "antyków" W zeszłym roku wyciągnąłem z piwnicznych czeluści Robbe Varta Fly i Robbe Skyflex po chyba 15 latach nieużywania. Nawet dałem już radę oryginalne silniki szczotkowe zajeździć i niestety nie są już w oryginale Latają całkiem nieźle no i jak to mówią dzisiaj już takich nie robią............. Trzeba się było tylko do braku lotek przyzwyczaić w szybowcu, lotnia lata sama. Wrażenia jednak całkiem inne niż w Bixlerze . powodzenia z UHU JD 1