mr.suchy Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Cześć, Zastanawiam się na wykonaniem nowej osłony silnika do swojej Extry. Tylko nie wiem jak się do tego zabrać. Wiele osób pisze jak to robią ale wydaje mi się że część kroków jest nadmiarowa. Dysponuje stara osłoną tylko teraz jak zrobić z tego kopyto ? Czy potraktować to jako formę ? Może ktoś krok po kroku opisać jak to zrobić ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Jeśli jest sztywna to może być kopytem ale chyba lepiej byłoby zrobić nowe, tak na wszelki wypadek. Gdy pierwszy raz chciałem poprawić maskę z kitu - była za mała według mnie - to nałożyłem na nią warstwy laminatu. Oszlifowałem jak należy ale dość szybko maska oryginalna - wyleciała z powłoki laminatowej więc uzyskałem drugą. Ale to był chyba przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Nie jest sztywna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ysu Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Może zalać ją gipsem i po wyschnięciu będzie już sztywna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 No to wypełnij ją gipsem czy innym wypełniaczem - uzyskasz dobre kopyto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ostatnio zrobiłem tak że pierwsza osłona została wypełniona pianka montażową. Problem w tym że on puchnie. Następnie położyłem na to szpachlę. Nic nie pozostaje mi jak chyba to dokończyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi